Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Photo-papir
Fra : Helle

Dato : 11-03-01 01:51

Hej alle fotoeksperter.

Jeg vil så gerne høre om nogle kan anbefale gode og billige steder, at købe
fotopapir.
Jeg tænker på A4 størrelse.

--
Hilsen Helle
Helles@privat.dk

Fra : Jørgen Angel

Dato : 11-03-01 10:22

Helles@privat.dk,Ny-Internet writes:
>Jeg vil så gerne høre om nogle kan anbefale gode og billige steder, at
>købe
>fotopapir.
>Jeg tænker på A4 størrelse.

Mig bekendt findes fotopapir ikke i A4. De nærmeste størrelser er 20x25 og
24x30.
Jørgen

Fra : Helle

Dato : 11-03-01 11:06

> Mig bekendt findes fotopapir ikke i A4. De nærmeste størrelser er 20x25 og
> 24x30.
> Jørgen

Selvfølgelig findes det i A4, det er da kun den størrelse jeg bruger og
køber og har altid kun brugt den fordi det er mest økonomisk, ellers kunne
du jo heller ikke lave forstørrelser vel ????
Jeg vil bare høre, hvor det er billigst.
Hilsen Helle.

Fra : MGB

Dato : 12-03-01 10:27

jeg vil tro et af de billigeste steder er photo-av, www.photoav.dk

/Martin

Fra : Erik Aalund

Dato : 12-03-01 16:11

Jørgen Angel <joergen_angel@net.dialog.dk> wrote:

> Mig bekendt findes fotopapir ikke i A4. De nærmeste størrelser er 20x25 og
> 24x30.
> Jørgen

Snakker vi photopapir til printer eller analogt mærkekammer?
--
Venlig Hilsen
Erik Aalund