Udstyr til trådløst netværk ?
Fra : Jan Rysz

Dato : 24-01-03 09:57

Hejsa

Jeg skal bare lige høre om jeg har fat i det rigtige udstyr til mit hjemme
netværk.

Jeg skal have 4 Pc´er på netværket. Den ene står i stuen, hvor kabel-modemet
også står ( Webspeed ). De 3 andre maskiner skal stå i et andet værelse ca.
15 meter væk.

Da jeg desværre ikke har de store muligheder for at trække kabler ( lejet
lejlighed ) uden at ødelægge noget ,vil jeg gerne at de 3 Pc´er er forbundet
trådløst.
Den i stuen skal være forbundet med et normalt netkort.

Jeg har nu fundet frem til lidt udstyr, men er det nok til det jeg gerne
vil, og er der nogle faldgruber jeg skal passe på ?? ( alle 4 maskiner skal
være på internet samtiddig )

1 stk.
http://www.edbpriser.dk/netvaerk/netvaerk-top10.asp?ID=1824647895

3 stk.
http://www.edbpriser.dk/netvaerk/netvaerk-top10.asp?ID=1824647897

Og så 1 stk. almindelig netkort.

Håber at I kan hjælpe lidt, da jeg er ny i det her !

Mvh
Jan Rysz