Jonny Heftig
Fra : Wost

Dato : 11-03-01 00:38

Er der nogen der har den der "muggen røv" på MP3
der gider at sende den til mig over e-mail ?

VH ~Wost

Wost@mail1.stofanet.dk

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 11-03-01 12:03

Wost skrev:

> Er der nogen der har den der "muggen røv" på MP3
> der gider at sende den til mig over e-mail ?

Johnny Hefty er noget af det fedeste rap, jeg har hørt længe (okay, det
siger ikke så meget, eftersom jeg ikke hører rap så tit...). Hvorom
alting er, Johnny Heftys "Muggen røv"-Mp3 kan hentes fra
http://dr.dk/u/musik/arkiv_rap.htm.

--
Venlig hilsen
Jonas Koch Bentzen

Fra : Han Solo

Dato : 11-03-01 12:15

Du kan l{se teksten/teksterne p} www.hefty.dk.

Fra : KASPER

Dato : 11-03-01 12:24

Mens vi er i genren, så tjeck http://dr.dk/s/bitspanden/godbidder.shtml

--
KASPER

Fra : nikolaj borg

Dato : 14-06-01 18:25

> [...]
> siger ikke så meget, eftersom jeg ikke hører rap så tit...). Hvorom
> alting er, Johnny Heftys "Muggen røv"-Mp3 kan hentes fra

Den tyske version er også ganske underholdende (Schimmel-Arsch in dein
Gesicht).

/Nikolaj

Fra : Jonas L. Jensen

Dato : 14-06-01 21:33

nikolaj borg <nsipkaoml@jborg.dk> wrote in message
:
[...]

Du gehst kachen, wenn du nach aalborg kommst!
Er det ikke et eller andet program på P3 der lavede den version?

- Jonas

Fra : Troels

Dato : 15-06-01 18:55

> [...]
>
> Du gehst kachen, wenn du nach aalborg kommst!
> Er det ikke et eller andet program på P3 der lavede den version?

Det var de professionelle der i deres "tysker"-uge bad Jonny Hefty om at
lave den.
DEn kan forøvrigt hentes fra www.hefty.dk

/Troels