Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digitale billeder
Fra : Michael Nielsen

Dato : 24-01-03 00:19

Hejsa NG, jeg har desværre haft det uheld at min HD med hundrede vis af
digitale billeder gik ned, mange blev heldigvis genskabte, men der er stadig
mange som ikke kan indlæses, hverken af billedfremviseren i XP, foto deluxe,
samt IrfanView......de (ødelagte) fylder 200 - 300 kb som er normal
størrelse for dem, måske endda lige store nok..
Nogle der har gode ideer til at få alle disse billeder åbnet..

Michael Nielsen
Fjern ** ved svar via e-mail

Fra : ElGaliNero

Dato : 24-01-03 00:30

"Michael Nielsen" <**michael@nielsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> størrelse for dem, måske endda lige store nok..
> Nogle der har gode ideer til at få alle disse billeder åbnet..

Hvordan "gik din HD ned"
Kørte den en fejlsøgnig efter den gik ned?

Måske kan du prøve med et at Ontrack´s værktøjer her:
http://www.ontrack.com/software/

eller et andet "filerecovery tools".

_________
ElGaliNero

Fra : Michael Nielsen

Dato : 24-01-03 00:47

> Hvordan "gik din HD ned"
> Kørte den en fejlsøgnig efter den gik ned?
>
> Måske kan du prøve med et at Ontrack´s værktøjer her:
> [...]
Alt blev slettet under opgradering fra Win98 til XP, billederne er genskabt
med GetDataBack, men der er som før omtalt mange som findes men ikke kan
åbnes...

Med venlig hilsen
Michael Nielsen
Fjern ** ved svar via e-mail

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 24-01-03 01:14

Michael Nielsen wrote:

> Alt blev slettet under opgradering fra Win98 til XP, billederne er genskabt
> med GetDataBack, men der er som før omtalt mange som findes men ikke kan
> åbnes...

Det er da hovedet under armen, når du opdaterer dit system,
uden at du forinden har taget en back-up af alle vigtige data.

Har du heller ikke lavet løbende back-up, så du kan gå til-
bage til en 14 til 30 dage gammel kopi...?

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Kenneth

Dato : 26-01-03 00:14

> Har du heller ikke lavet løbende back-up, så du kan gå til-
> bage til en 14 til 30 dage gammel kopi...?

Hvad er det, man siger? Rigtige mænd tager aldrig back-up. De græder
tilgengæld meget. LOL

Kenneth

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 26-01-03 01:54

Kenneth wrote:

> ... Rigtige mænd tager aldrig back-up. .....

Så er de dælme selv ude om det, for Micro$nøft's systemer er
da kendte for deres nedbrud, som medfører at harddisken skal
formateres, og et nyt system skal installeres.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : SHN

Dato : 24-01-03 08:09

Jeg ved ikke om "Drive Rescue" kan genskabe dine billeder, men det er da et
forsøg værd. Find det på nettet, eller mail mig privat, så sender jeg gerne
en kopi
vh
Søren H.N.

Fra : Allig8or

Dato : 24-01-03 22:53

> [...]
> størrelse for dem, måske endda lige store nok..
> Nogle der har gode ideer til at få alle disse billeder åbnet..

Prøv PC Inspector.
Den kan mange ting.......
Kan hentes her:
http://www.pcinspector.de/file_recovery/DK/welcome.htm

Good Luck......

--
Allig8or
Allig8or125@hotmail.com

Fra : Michael Nielsen

Dato : 25-01-03 14:06

"> > Hej Michael.
> Prøv PC Inspector.
> Den kan mange ting.......
> Kan hentes her:
> http://www.pcinspector.de/file_recovery/DK/welcome.htm
>
> Good Luck......
>
> --
> Allig8or
> Allig8or125@hotmail.com
> "It's nice to be important,
> but it's more important to be nice"
>
> Jeg tror I har misforstået et eller andet, Filerne ER genskabte, men en
del
kan ikke åbnes, selv om størrelsen på dem er ok, få filer som ikke kan åbnes
er typisk 1-2 kb, disse er flere hundrede præcis som dem der kan
åbnes......altså der må være sket en mindre beskadielse eller sådan
noget.....

Michael Nielsen
Fjern ** ved svar via e-mail