Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Så kom mit IXUS V3 . endelig !!
Fra : **trads**

Dato : 23-01-03 21:42

Hej
Ja så kom endelig det CANON IXUS V3 som jeg bestilte d31-12-02.
Der var lidt problemer med af få det...
Først var varen udsolgt efter jul og også ved canon var deres hylder også
tomme efter jul... hummm
Derfor fik de først nye vare d 15-01.Og de sendte mit legetøj ...
men men
der var en pakke dame ved dem, der havde stemplet pakken forkert,sådan at
den havnede i Hannover og ikke i Randers...fuck.
Efter nogle samtaler og lidt panik ved dem ..Sporede de den så i hannover.Og
fik givet den den rigtige adresse,,,,
JUBIII
For det er Dæleneme et Feeeed sykke legetøj til KUN 469?
Købt her : http://www.powerseller24.de/ kan alligevel godt anbefale jer at
handle her.Da fejlene jo ikke var bevidste.Og så er de også de billigste.

Mvh
Henrik Olesen
Randers

Fra : ElGaliNero

Dato : 24-01-03 00:22

"**trads**" <trads@maskulinFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> handle her.Da fejlene jo ikke var bevidste.Og så er de også de billigste.

Det ser jo fint ud, hvad skal man betaler ud over det beløb
som Powersellers vil have sat ind på kontoen, er der nogle
afgifter fra postdanmark, told & skat, eller er det KUN det beløb man sender
til firmaet ?

_________
ElGaliNero

Fra : Lars

Dato : 24-01-03 00:33

..
> [...]
> som Powersellers vil have sat ind på kontoen, er der nogle
> afgifter fra postdanmark, told & skat, eller er det KUN

Hej ElGaliNero

Der er IKKE noget der hedder told på afgidtfrie varer ( Alt
andet end stort set tobak og spiritus, parfume mv)inden for
EU.

Se told & Skats vejledning her:
http://www.erhverv.toldskat.dk/display.asp?mode=2&o_id=13751
9&ov_id=74752

--
Med venlig hilsen / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://home19.inet.tele.dk/ne/foto.htm

Fra : Preben Andersen

Dato : 24-01-03 06:25

"Lars" <lars9999@NOSPAMexcite.com> wrote in message
> Der er IKKE noget der hedder told på afgidtfrie varer ( Alt
> andet end stort set tobak og spiritus, parfume mv)inden for
> EU.

Der er heller ikke noget der hedder told på afgiftspligtige varer, heller
ikke de varer, du nævner.

mvh
Preben

Fra : A.I.

Dato : 24-01-03 15:48

> [...]
> som Powersellers vil have sat ind på kontoen, er der nogle
> afgifter fra postdanmark, told & skat, eller er det KUN det beløb man

jeg kan ikke komme ind på deres side da den er nede lige nu, men jeg kan
fortælle at jeg lige har købt et kamera i tyskland, hvor jeg lavede en
overførelse via netbank (danskebank), og det kostede mig lige 149,-.....så
velkommen til gebyr danmark !!!

Fra : **trads**

Dato : 24-01-03 16:19

Det virker her ..!!!
Og ja.Jeg havde også valget imellem overførelsen.
100kr for ca 1dg. og 50kr for 3dg (tiden før de overføre pengene )

Fra : A.I.

Dato : 24-01-03 17:39

> Det virker her ..!!!

....måske, men udbudet er ikke vær at skrive hjem om. Jeg kan godt købe det
samme kamera her som det jeg har bestilt (Nikon D100), men kan ikke købe et
objektiv til det så jeg kan bruge det.....så denne side er ganske ubrugelig
for mig.

ANDERS

Fra : **trads**

Dato : 24-01-03 15:37