Hvorfor det er ekstra godt at gå på arbejd~
Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 23-01-03 22:51

Halløjtaler

Som nogen af jer ved, har jeg jo en stor missedreng der hedder Djamal.
Djamal har altid været liiiidt genert, og har nok selv skulle opsøge
mig når han ville noget. Hvilket ikke nødvendigvis var tit.

Men, det sku' jeg ELLERS lige hilse har ændret sig !

Jeg fik arbejde, efter at have gået hjemme siden før jeg fik Djamal og
Scottie, midt i december. Siden jeg er begyndt at være væk fra morgen
til sen eftermiddag, er mine to drenge simpelthen blevet SÅ kælne !

Det er specielt udtalt med Djamal, han har fuldstændigt ændret
personlighed.

Nu løber han efter mig for at blive kælet. Når jeg sidder ved
computeren kommer han regelmæssigt over og sætter kløerne i mig, og
vil have opmærksomhed. Så skal der bare nusses. Han har lagt sig på
ryggen EN gang før idag, for at blive nusset. Siden jeg kom hjem idag,
har han lagt sig på ryggen, fuldstændigt frivilligt, hele fire gange !

Normalt har han også været sky når der har været fremmede på besøg.
Det er godt nok meget lidt af det der er tilbage. Nu går han som det
passer ham, stort set. Jeg ser glimt af det nogle gange, men i det
store hele er han ikke lige så bange for at komme frem når der er
gæster.

En veninde jeg har siger at det er helt vildt som han har ændret sig,
at det næsten er en helt anden kat. Og jeg er tilbøjelig til at give
hende ret

Så... det der med ikke at være tilgængelig hele dagen, det har altså -
i mit tilfælde - virkelig givet et meget bedre bånd mellem mig og mine
to drenge

Nåh ja, Scottie har også ændret sig lidt... For han kommer hen og
ligger næsten så snart jeg læner mig tilbage. Og så har vi fået
nusse-ritual ved sengetid og om morgenen.

Og sidste, men ikke mindst, er deres indbyrdes forhold blevet bedre.
De leger mere sammen, og det er ikke længere sjældent man ser dem
snuse hinanden bagi, og vaske hinandens hoveder som hilsen.

Så... alt i alt... arbejde er ikke kun godt for penge og ren
menneskelig glæde... Det gør underværker for ens katte :D

Jacob

Fra : Ann K.

Dato : 23-01-03 23:25

Hej Jacob.
Det her skal jeg nok huske at fortælle Nina i morgen, når vi tager til
Sverige... Hvor bliver hun glad

Nå ja - og til lykke med jobbet

Mvh Ann

Fra : Kate

Dato : 23-01-03 23:43

Jacob Saaby Nielsen <dont@have.one> wrote in

> Så... alt i alt... arbejde er ikke kun godt for penge og ren
> menneskelig glæde... Det gør underværker for ens katte :D

Jamen man siger jo også at ledighed er roden til alt ondt

Det er skønt at høre at Djamal endeligt har fået øjnene op for dine
kvaliteter.
Måske var det derfor Lante tøede så hurtigt op overfor mig, fordi jeg
forlod ham hver dag helt fra starten af

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Nina El Falaki

Dato : 23-01-03 23:10

Hvor dejligt at høre Djamal er blevet normal igen.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats