hvilke maller skal jeg have ?
Fra : Brian Tingholm

Dato : 23-01-03 23:43

Carsten mall skrev i en meddelelse til Inge: "Nogle af de mest almindelige
er også en af de mest uegnede til akvariebrug" og jeg tror kun alt for godt
på det han siger her !!
men hvilke maller skal jeg/man så vælge til almindelige (stue)akvarier ??

--
Hilsen Brian Tingholm

PS. Hvis du bruger hotmail eller yahoo mail, kan du ikke svare på denne mail
da jeg blokerer disse udbydere. Brug i stedet Kontaktformularene på
www.tingholm.com

Fra : Carsten Gall

Dato : 24-01-03 01:16

Brian Tingholm <postmaster@tingholm.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e306fca$0$71631$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> på det han siger her !!
> men hvilke maller skal jeg/man så vælge til almindelige (stue)akvarier ??

Nu har du sakset lige vel hårdt nok, men Ancistus er et meget godt og
billigt valg.
Men der er mange andre, men prøv at læse lidt om emnet inden du køber
noget, og tro ikke alt
hvad sælgeren siger, ikke dermed sagt at de alle fylder folk med løgn.

Carsten

Fra : Brian Tingholm

Dato : 26-01-03 23:02

>...men Ancistus er et meget godt og billigt valg.

Jeg har nu købt tre ancistus for 75 kr !! ...tror jeg nok !!
er det ikke nogle små flade, sorte med brune pletter, og to sæt finner på
siderne ??

Brian

Fra : Carsten Gall

Dato : 28-01-03 00:10

Brian Tingholm <postmaster@tingholm.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e35a138$0$163$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Jeg har nu købt tre ancistus for 75 kr !! ...tror jeg nok !!
> er det ikke nogle små flade, sorte med brune pletter, og to sæt finner på
> siderne ??

Det lyder som om det er de rigtige du har fået fat i!
Prisen er vel for alle 3 og ikke per stk.

Carsten

Fra : Brian Tingholm

Dato : 28-01-03 20:13

30 kr/stk og 4 for 100....så solgte jeg den ene til min søster for 25 !!