MS Windows
briani 27239
HD backup i XP
Fra : Pniels

Dato : 23-01-03 23:34

Hvilket program kan man bruge til at lave en harddisk backup i XP med, da
nero ikke kan li den nye fil system?

MVH Peder

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 24-01-03 00:19

Pniels wrote:
> Hvilket program kan man bruge til at lave en harddisk backup i XP
> med, da nero ikke kan li den nye fil system?

Jeg bruger Powerquest Drive Image, dejligt nemt.
<http://powerquest.com/driveimage/>
<http://shor.ter.dk/101848127>

/Mikael

Fra : Pniels

Dato : 24-01-03 01:21

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@removespamfilterpc.dk> skrev i en
meddelelse news:3e307872$0$130$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Jeg bruger Powerquest Drive Image, dejligt nemt.
> <http://powerquest.com/driveimage/>
> <http://shor.ter.dk/101848127>
>
> /Mikael
Mange tak, men nu er jeg ikke så god til det der udenbys, men kan man ikke
bruger ntbackup i xp, hvis det virker?
Og evt. hvordan får man den til at skrive til en cd-r eller hvordan deller
man den fil op den laver?

Mvh Peder

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 24-01-03 09:34

Pniels wrote:
> Mange tak, men nu er jeg ikke så god til det der udenbys,

Det er sgu' svært at komme udenom i denne verden.

> men kan man ikke bruger ntbackup i xp, hvis det virker?

Jo, det kan man godt.
Har du XP Home, så læs her:
<http://shor.ter.dk/169678544>

> Og evt. hvordan får man den til at skrive til en cd-r eller hvordan
> deller man den fil op den laver?

Det står beskrevet her:
<http://shor.ter.dk/275693476>
og her:
<http://shor.ter.dk/220021548>

Begge steder er på engelsk, men det er meget tæt på dansk,
da vi kender mange af ordene.

Her er endnu en god guide:
<http://shor.ter.dk/120468400>

Alle links er fundet på under 2sek med www.google.com