MS Windows
briani 27239
Windows 2000 fryser :(
Fra : Bøgh

Dato : 23-01-03 21:01

Jeg har lige installeret windows 2000 på en gammel
Targa 433mhz
96 sd ram (en blok 32 og en 128 blok som kun vises som 96)

Den fryser bare på forskellige tidspunkter og det kræver genstart hver gang.

Det kommer nogen gange ved start op og andre gange bare inde i Windows 2000.

hvad kan der være galt? kan det være rammene?

Fra : Erling

Dato : 23-01-03 21:58

"Bøgh" <morten@urgh.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige installeret windows 2000 på en gammel
> Targa 433mhz
> 96 sd ram (en blok 32 og en 128 blok som kun vises som 96)

Ja - prøv at fjerne blokken på 32

Erling

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 24-01-03 00:21

Bøgh wrote:
> [...]
> hver gang.
>
> Det kommer nogen gange ved start op og andre gange bare inde i

Helt sikkert en hardware fejl.

> kan det være rammene?

Måske, test blokkene med www.memtest86.com.
Læs hvor lang tid det skal gøre: