Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
Samsung SyncMaster 957FS 19" Grynet billed~
Fra : Lester DK

Dato : 23-01-03 21:44

Hej

Jeg er den ulykkelige ejer af en Samsung SyncMaster 957FS 19" skærm

Desværre er den rimelig grynet især i de lidt højere opløsninger.

Vil gerne vide om andre har disse problemer? Eller om det bare er mig der
ikke kan opsætte skærmen ordentligt. Kan man evt. få byttet sin skærm hvis
dette er tilfældet.... må indrømme at jeg ikke er tilfreds med den som den
er.

Mvh. Kenneth M.

Fra : Hans

Dato : 24-01-03 01:09

"Lester DK" <kenneth@vidur.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg er den ulykkelige ejer af en Samsung SyncMaster 957FS 19" skærm
>
> Desværre er den rimelig grynet især i de lidt højere opløsninger.

Hvilken opløsning og opdateringsfrekvens forventer du at skærmen skal stå
skarpt ved?

--
Mvh Hans

Fra : Lester DK

Dato : 24-01-03 17:32

> Hvilken opløsning og opdateringsfrekvens forventer du at skærmen skal stå
> skarpt ved?
>
> --
> Mvh Hans

Den skulle gerne kunne tage min. 1024*768 ved 85 hertz. men synes jeg har
prøvet at sætte frekvensen lidt op uden det hjalp..... er mere inde på om
den måske kan have et defekt billedrør.

Fra : LA2

Dato : 24-01-03 06:42

> [...]
>
> Desværre er den rimelig grynet især i de lidt højere opløsninger.
>
>Det kommer også an på dit grafikkort, fik selv en "ny" skærm da jeg
skiftede mit gamle Asus.
LA2