OT: Køb af videofilm fra USA
Fra : Claus

Dato : 23-01-03 20:07

Hej med jer,

Dette er måske nok lidt OT, men jeg har bestilt en videofilm af Ivan
Balabanov obedience w/o conflict. Jeg er nu blevet stillet overfor
spørgsmålet ,om det skal være i PAL format...og det aner jeg faktisk ikke
!!!...nogen her der har købt lignende over nettet ,og som ved hvilket
format/version jeg skal vælge ???

På forhånd tak

Pernille

Fra : Ragna

Dato : 23-01-03 20:02

> Jeg er nu blevet stillet overfor spørgsmålet ,om det skal være i PAL
format...

Hej Pernille!

Ja, det er PAL- systemet, der bruges i Danmark.

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Carina Graversen

Dato : 23-01-03 20:16

Hej Pernille

Hvad er det for en video ???

- Håber den er lige så god som bogen »Advanced schutzhund«

Hilsen
"Hende, hvis hund går til spilde"... *LOL*

Fra : Claus

Dato : 24-01-03 15:50

Hej

Den er lige komme på markedet.

Jeg ved ikke om den er ligeså god som bogen, men den bygger på samme
principper så mon ikke .

Hilsen Pernille

Fra : Winther

Dato : 24-01-03 19:48

> - Håber den er lige så god som bogen »Advanced schutzhund«

Hvor kan denne bog købes? Er den udgivet på andre sprog?

> Hilsen
> "Hende, hvis hund går til spilde"... *LOL*

Hvad mener du? Er det fordi den ikke bliver brugt til
brugshundeprogrammerne?

Vh. Winther

Fra : Carina Graversen

Dato : 25-01-03 13:52

Hej Winther !

> Hvor kan denne bog købes? Er den udgivet på andre sprog?

Jeg købte min gennem www.amazon.com
Jeg tror ikke den er udgivet på andre sprog end engelsk...
___

> Hvad mener du? Er det fordi den ikke bliver brugt til
> brugshundeprogrammerne?

Ja, det plejer at være Claus' standard-kommentar til at Tikki træner DcH og
redningshund

Hilsen
Carina

- - -
Redningshunde i Aalborg:
http://www.redningshund.dk/aalborg/

Fra : Winther

Dato : 26-01-03 21:25

> Ja, det plejer at være Claus' standard-kommentar til at Tikki træner DcH
og
> redningshund
>
> Hilsen
> Carina

Det anede mig

Fra : Leyna

Dato : 23-01-03 22:08

On Thu, 23 Jan 2003 20:06:42 +0100, "Claus" <Mito.nospam@adslhome.dk>
wrote:

> [...]
>spørgsmålet ,om det skal være i PAL format...og det aner jeg faktisk ikke
>!!!...nogen her der har købt lignende over nettet ,og som ved hvilket

Du skal vælge PAL, som er standarden i Europa. I USA hedder formatet
NTSC og det duer bare ikke til vores maskiner herhjemme. Der findes
dog tv og videoafspillere der kan køre begge dele, men PAL er bedst.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Claus

Dato : 24-01-03 15:51

Jeg bukker og skraber for de hurtige svar

Pernille

Fra : Carina Enevoldsen

Dato : 24-01-03 15:49

når du køber i USA, så kommer der told oven i købet, hvis du kan finde den
samme vare i et eu land, er det meget billigere.
/Carina

Fra : Winther

Dato : 24-01-03 19:43

"Claus" <Mito.nospam@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg bukker og skraber for de hurtige svar
>
> Pernille

Jeg vil meget gerne have en anmeldelse af filmen når du har set den.

Vh. Winther