speahead
Fra : ChristianTC

Dato : 23-01-03 18:17

Hej,

jeg har lagt mærke til at når man spiller multiplayer i Medal of Honor
Spearhead sker det tit, at modstanderen, når man skyder på ham, farer rundt
som et popcorn eller Arnold Swarzenegger i en hed gunfight. Min storebror og
jeg har tjekket det i multiplayer og når vi spiller sammen kan man slet ikke
gøre sådan noget. Når jeg siger fare rundt er det ikke bare de normale
unvigelsesmanøvre. Nej, modstanderen smider sig simpelhen rundt, og glider
hen over banen i fuld fart. Der er utroligt mange der gør det. Er det en
cheat?

MVH
Christian Trier

Fra : Per Nielsen

Dato : 23-01-03 20:46

"ChristianTC" <christoffertheviking@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hen over banen i fuld fart. Der er utroligt mange der gør det. Er det en

Ja lol. Det ser simpelthen så sjovt ud. Gætter også at det er en cheat.

Fra : Veset

Dato : 30-01-03 00:06

On Thu, 23 Jan 2003 18:16:43 +0100, "ChristianTC"
<christoffertheviking@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>hen over banen i fuld fart. Der er utroligt mange der gør det. Er det en

Ja det er en cheat, den kaldes Dance Script, den er meget irriterende!
Jeg hader snydere de ødelægger spillet.

Veset