Ozzy Osbourne - stille numre - ideer?
Fra : Morten Larsen

Dato : 23-01-03 19:39

Hej

Jeg er blevet helt pjattet med numrene "Dreamer" og "Mamma im comming home"
Jeg er dog ikke vild med de mere heavy-agtige numre med Ozzy.

Er der nogen her der kan komme på numre med Ozzy i stil
med de førnænvte ?

Morten

Fra : Morten Andersen

Dato : 23-01-03 19:59

--

Changes er et ganske godt, og stille, nummer (er dog lidt i tvivl om
det er Ozzy eller Black Sabbath)...

a little arithmetics got me down...

Fra : Morten Larsen

Dato : 23-01-03 20:20

> Changes er et ganske godt, og stille, nummer (er dog lidt i tvivl om
> det er Ozzy eller Black Sabbath)...
>
> a little arithmetics got me down...

Fint nummer - meget stille. Flere forslag ?

Morten

Fra : Jesper B. Nielsen

Dato : 23-01-03 21:19

>Fint nummer - meget stille. Flere forslag ?

If I Close My Eyes Forever

Fra : Rasmus Zeuch

Dato : 23-01-03 21:16

"Morten Larsen" <hos@larsenNOSPAM.tdcadsl.dk> skrev

> Er der nogen her der kan komme på numre med Ozzy i stil
> med de førnænvte ?

Ja "Old L.A. tonight" er et fedt nummer. det er på
Ozzmosis pladen fra '95
"I just want you", "Tomorrow" og "Ghost behind my eyes" er
også rigtig gode (alle fra samme plade)

Der er sikkert mange flere, men det var dem jeg lige kom i tanke om

Mvh. Rasmus

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-03 21:58

"Morten Larsen":

> Jeg er blevet helt pjattet med numrene "Dreamer" og "Mamma im comming
home"

Ja, det er sjovt. Mamma I'm comming home kender jeg (åbenbart) også. Jeg
kan den i hvert fald udenad, sidder jeg lige og finder ud af. Har ikke hørt
den i umindelige tider.
Er der lavet en cover-version af den? Jeg troede ikke jeg kendte noget med
Ozzy overhovedet. Og det undrer mig at jeg kender sangen så godt, uden at
vide det er ham.
Så, har andre lavet det nummer?

Jeg aner ikke hvor jeg kender den fra....dybt frustrende. Måske jeg kan få
en aha-oplevelse, hvis jeg kan få et andet navn end Ozzy på nummeret.
Jeg synes måske jeg husker vokalen en anelse dybere...

Forvirret? Ja, det er jeg også selv...

Carina

Fra : Morten Larsen

Dato : 24-01-03 17:11

> [...]
> en aha-oplevelse, hvis jeg kan få et andet navn end Ozzy på nummeret.
> Jeg synes måske jeg husker vokalen en anelse dybere...

Måske det er Ozzy, jeg havde det som dig.
Jeg har lagt den i Dk.binaer.musik kl.16.50
Undskyld at den er klippet op i så mange bider, jeg
må lige have justeret min Outlook

Morten

Fra : DDDude

Dato : 23-01-03 22:05

"Morten Larsen" <hos@larsenNOSPAM.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg er dog ikke vild med de mere heavy-agtige numre med Ozzy.
>
> Er der nogen her der kan komme på numre med Ozzy i stil

"Road to Nowhere", fra ablum "No More Tears"
og
"Close my eyes forever" duet med Lita Ford, album "Lita".

DDDude
--------------

Fra : Michael Petersen

Dato : 24-01-03 10:17

"DDDude" <no_shit_for_me@yahoo.com> mumbled something in news:3e3058c1$0
$11019$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> og
> "Close my eyes forever" duet med Lita Ford, album "Lita".
>
> DDDude
> --------------

Fantastisk duet. den kan kun anbefales!!

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my disc?
Skal du til Roskilde Festival ? Så tjek denne side http://mcp.amok.dk

Fra : Thomas Daugaard

Dato : 24-01-03 09:18

> Er der nogen her der kan komme på numre med Ozzy i stil
> med de førnænvte ?

Goodbye to Romance
Down to Earth?

Mvh
Thomas

Fra : Thomas Daugaard

Dato : 24-01-03 10:27

> Down to Earth?

Vrøvl! "Back on Earth".

Mvh
Thomas

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 24-01-03 13:28

> [...]

> home" Jeg er dog ikke vild med de mere heavy-agtige numre med Ozzy.
>
> Er der nogen her der kan komme på numre med Ozzy i stil

Det undrer mig, at ingen har nævnt "You're no different" fra Bark at the
Moon.

--
Mark
Er du musikekspert? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Anders Faber Nielsen

Dato : 24-01-03 16:40

"Morten Larsen" wrote

> [...]
> Jeg er dog ikke vild med de mere heavy-agtige numre med Ozzy.
>
> Er der nogen her der kan komme på numre med Ozzy i stil

Hvad med "See you on the other side"?
Det er ikke så stille som dem nu nævner, men kan på ingen måde betegnes som
heavy.

VH
Anders