Rejseholdet
Fra : Martin Andersen

Dato : 23-01-03 18:42

Leder efter analyser, oplysninger om karaktererne og andre nyttige
oplysninger....

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-03 18:47

"Martin Andersen" <martin_andersen@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Leder efter analyser, oplysninger om karaktererne og andre nyttige
> oplysninger....

www.tvidanmark.dk er der episode-guide og andre facts. Måske kan det
bruges til noget.

Mvh Janus

Fra : LaCour

Dato : 23-01-03 22:27

"Martin Andersen" <martin_andersen@tiscali.dk> wrote in message
> [...]

"Martin Andersen" <martin_andersen@tiscali.dk> wrote in message
> Leder efter analyser, oplysninger om karaktererne og andre nyttige

Hej Martin.

Kig her:

<http://www.tvidanmark.dk/rejseholdet.htm>

Der befinder sig en udmærket episode-guide der.

Med venlig hilsen
La Cour

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 24-01-03 13:26

LaCour wrote:

> Kig her:
>
> <http://www.tvidanmark.dk/rejseholdet.htm>
>
> Der befinder sig en udmærket episode-guide der.

Tja, udmærket og udmærket. Jeg synes generelt ikke tekst-ting kan siges
at være udmærkede, når de næsten konsekvent sætter et r bag på
infinitiverne.

Nej, helt ærligt: Jeg synes, det er pinligt, når man lægger information
ud på nettet med så mange sproglige fejl. Her er lidt fra et meget
forvirrende resume af første afsnit:

"J.P.'s kone synes han skulle være leder, han men må opgive ham igen.
tidsplanen så måske det var Henning som blev dræbt først, men hvem kunne
have et horn i siden på ham?"

Jeg forstår simpelthen intet af ovenstående. Og der er flere
eksempler...

Hvordan kan man være det bekendt?

Mvh
Kevin Edelvang
Jeg X-FUT'er til dk.kultur.sprog - svar på dette havner dér

Fra : La Cour

Dato : 24-01-03 16:42

"Kevin Edelvang" <barok@DETTE.skal.fjernes.mail.dk> wrote in message
> LaCour wrote:
-snip-
> Jeg forstår simpelthen intet af ovenstående. Og der er flere
> eksempler...
>
> Hvordan kan man være det bekendt?
>
> Mvh
> Kevin Edelvang

=======

Hej Kevin.

Tjah, hvis du kan finde en bedre side er du da velkommen til at smide linket
her i gruppen, for så er jeg også interesseret

MvH La Cour.