Camping Tahiti
Fra : Gismo

Dato : 23-01-03 17:17

Har nogen besøgt camping Tahiti i Italen?

Er pladsen lige så indbydende som det ser ud til på billederne på nettet?

Gismo

www.campingtahati.com

Fra : T. Hartung

Dato : 23-01-03 18:47

"Gismo" <baatnakkedummy@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Har nogen besøgt camping Tahiti i Italen?
>
> Er pladsen lige så indbydende som det ser ud til på billederne på nettet?

Ja det er en meget fin plads - for også fine anmærkninger af ADAC - (har nr
ER710) flot vandland - men den ligger ikke ned til vandet - der er ca. 800 -
1000 m. Gratis transport til stranden med en "traktor". Fint for børnene -
men det er som en bus - køre ikke hele tiden.

Stranden skulle være privat - men alle bruger den så noget trang.

...... så har den svagheder som alle andre Italienske pladser, trang, dyrt og
2 timers middagsro OG DER BLEV SAGT RO UNGER ALLE SAMMEN!!

dit link er forkert www.campingtahiti.com

prøv også www.ilparcodeldelta.com en lille "turist" vækker fra området

god fornøjelse

mvh
T. Hartung

Fra : PHK

Dato : 24-01-03 13:26

"Gismo" <baatnakkedummy@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Har nogen besøgt camping Tahiti i Italen?

Ja.

> Er pladsen lige så indbydende som det ser ud til på billederne på nettet?

Nej. Mange myg. Støvet. Ikke særlig vedligeholdt. Langt til stranden. Langt
til at handle - kræver bil (hvilket er OK hvis man gider det. Selv om jeg
godt kan lide at køre bil har jeg lige som nok i at køre til og fra ferie
:)).

Vi vender tilbage til www.campingrubicone.com i år - som sædvanlig. Den
opfylder ovenstående mangler :)

--
_
|_|

Fra : T. Hartung

Dato : 24-01-03 17:20

"PHK" <phk_STOPSPAM@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Vi vender tilbage til www.campingrubicone.com i år - som sædvanlig. Den
> opfylder ovenstående mangler :)

æhhhhhh er det ikke den hvor toget futter lige igennem - den har jeg faktisk
ikke hørt meget godt om og derfor kørt forbi - men det giver jo dig mere
plads

mvh
T. Hartung

Fra : Carsten Stage

Dato : 24-01-03 17:30

In news:3e3166a1$0$11060$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
T. Hartung typed:

> æhhhhhh er det ikke den hvor toget futter lige igennem - den har jeg
> faktisk ikke hørt meget godt om og derfor kørt forbi - men det giver
> jo dig mere plads

Du er en modig mand - du har lige ytret en kritisk bemærkning om PHK's
favoritplads!

Med venlig hilsen,

Carsten Stage
--
Citer kun det du svarer på eller kommenterer - og gør det under det
citerede. Smid det væk, som du ikke direkte kommenterer. Det står

Fra : T. Hartung

Dato : 24-01-03 18:03

"Carsten Stage" <stageNOSPAM@fabel.dk> skrev i en meddelelse
> Du er en modig mand - du har lige ytret en kritisk bemærkning om PHK's
> favoritplads!

UPS !! - det var ikke så godt - jeg må se om der er tilgivelse ...... om 25
år - imens vil jeg leve i landflygtighed - på skyggesiden selvfølgelig ;-O

mvh
T. Hartung

der selv godt kan lide denne plads i Frankrig www.logassist.fr/tamaris

Fra : PHK

Dato : 24-01-03 18:16

"T. Hartung" <torben.hartung@noSPAMmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
25
> år - imens vil jeg leve i landflygtighed - på skyggesiden selvfølgelig ;-O

Som straf får du 10 slag af en våd søndags-berlinger. Dette burde tage livet
af dig :)

--
_
|_|

Fra : PHK

Dato : 24-01-03 18:15

> [...]

faktisk
> ikke hørt meget godt om og derfor kørt forbi - men det giver jo dig mere

Toget futter igennem - men ikke når man sover :)

Pladserne er små, med mindre man bestiller en af de store på forhånd.

Hvad er det dårlige du har hørt om den?

Vi er kommet der de sidste 5 år :)

Vi har prøvet andre pladser, men de kan lige som ikke rigtig måle sig med
den :)

--
_
|_|

Fra : T. Hartung

Dato : 24-01-03 18:31

"PHK" <phk_STOPSPAM@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Toget futter igennem - men ikke når man sover :)

...... har prøvet det i Spanien og ved Rimini .. har lovet mig selv ALDRIG
MERE - bruger ADAC nu der står sådanne ting i

> Pladserne er små, med mindre man bestiller en af de store på forhånd.

.... og det har jeg bl.a hørt min vogn er 545 TK det skal så stå halvt ude på
vejen - det prøvede jeg på Tahiti og det så en cykelist ikke ;-O

> Hvad er det dårlige du har hørt om den?

ovenstående + RO RO RO på pladsen og ingen grill !! og næææææææ du 10 slag
med den Berlinger det giver sku' respekt jeg tør simpelt hen ikke - du er
for tæt på ....... (hehe)

(DK - Esbjerg)
UHA - UHA

mvh
T. Hartung
(DK-VARDE)

Fra : PHK

Dato : 24-01-03 19:13

> ..... har prøvet det i Spanien og ved Rimini .. har lovet mig selv ALDRIG
> MERE - bruger ADAC nu der står sådanne ting i

Der er mange træer på pladsen og du skal faktisk ikke langt væk før du ikke
hører det. Plus at det altså ikke kører om natten.

> ... og det har jeg bl.a hørt min vogn er 545 TK det skal så stå halvt ude

> vejen - det prøvede jeg på Tahiti og det så en cykelist ikke ;-O

Campingvognen kan godt være der - det er mere det at på de små pladser skal
man parkere bilen på et dertil indrettet område i den ene ende af pladsen -
dét gider jeg sgu ikke. Så siden dét passerede har vi bestilt en af de store
pladser på forhånd.

> ovenstående + RO RO RO på pladsen og ingen grill !!

Det med RO RO RO passer ikke. Jeg ved det fordi jeg snakker en del med
personalet dernede. Et par stykker af dem kender jeg særdeles godt.

Og grillen bruger vi - og mange andre - hver aften uden at få problemer. Der
ér intet forbud.

og næææææææ du 10 slag
> med den Berlinger det giver sku' respekt jeg tør simpelt hen ikke - du er
> for tæt på ....... (hehe)

Det bare fordi du er bange for der er skidtfisk i den ;)

> (DK - Esbjerg)
> UHA - UHA

Nemlig!

> mvh
> T. Hartung
> (DK-VARDE)

Ehhhh hvor er det nu liiiiiige det ligger?

Var det Varde, var det?? ;)

--
_
|_|

Fra : Gismo

Dato : 25-01-03 01:45

T. Hartung wrote:

> ..... har prøvet det i Spanien og ved Rimini .. har lovet mig selv
> ALDRIG MERE - bruger ADAC nu der står sådanne ting i

> T. Hartung
> (DK-VARDE)

Hey mister T.

Hvor køber man ADAC, hvem forhandler dem og kan de bestilles på nettet?
Har hørt at der er et afsnit med transit pladser eller nogle pladser
reklamere
med at kunne tilbyde denne mulighed.

Gismo

Fra : T. Hartung

Dato : 25-01-03 10:23

"Gismo" <baatnakkedummy@hotmail.com> skrev i en >

> Hvor køber man ADAC, hvem forhandler dem og kan de bestilles på nettet?

hva... skal du ikke i seng sikke et tidspunkt -

ADAC købes hos boghandlerne eller hos FDM koster ca. kr. 170,- pr. bind.
Der er 2 bind en Nord for alperne (bind1) og en Syd for alperne (bind 2
incl. alperne).

De kan også lånes på biblioteket.

http://accf.dialogmediencenter.de/acfwebcd/servlet/DataServlet

dette link føre til en elektronisk udgave - men bøgerne er mere
overskuelige - de skal ses/prøves - tysk grundighed

Ist alles klar Herr Gismo??

mvh
T. Hartung

Fra : Gismo

Dato : 25-01-03 13:15

T. Hartung wrote:

> [...]
>
> dette link føre til en elektronisk udgave - men bøgerne er mere
> overskuelige - de skal ses/prøves - tysk grundighed

Jaaa, und ganz frisch. Gutenmorgen.

Tak for linket, prøver at låne en af dem på bibloteket,
før jeg investere kæmpe summer i bøger.
(jysk omtanke)

Gismo