MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Kan ikke printe en binær fil i Windows XP
Fra : Steffen

Dato : 23-01-03 19:04

Jeg har en binær fil "1926.prn", som jeg gerne vil have printet ud under Windows XP. Da jeg havde Windows 98 kunne jeg blot have
skrevet sådan ud for kommandoprompten: copy 1926.prn prn/b
Når jeg skriver sådan ud for kommandoprompten i Windows XP, så hopper markøren bare ned på næste linje, hvor den står og blinker,
mens der ikke sker en pind.
Steffen

Fra : Madsen

Dato : 23-01-03 23:44

Steffen skrev:

> Jeg har en binær fil "1926.prn", som jeg gerne vil have printet ud
> under Windows XP.

Jeg ved ikke om det også fungerer hos dig, men engang rodede jeg med
det samme problem og fik det løst sådan her:

<http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&frame=right&th=f6f33bfac3753161&seekm=Xns91ECC33B3D252copy.if.you.wish%40madsen.tdcadsl.dk#link16>

Nu har jeg dog en USB-printer og kan ikke få det til at virke på den
måde, men det gør mig knapt så meget da jeg sjældent får tilsendt
*.prn-filer efterhånden.

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 24-01-03 02:32

Steffen skrev:

> Jeg har en binær fil "1926.prn", som jeg gerne vil have printet ud
> under Windows XP.

Hvis det er for bøvlet, så kan du også bruge dette lille program:
<http://ftp.pcworld.com/pub/new/utilities/peripherals/prnprint.exe>

Programmets hjemmeside:
<http://www.magma.ca/~russrite/software/PrnPrint/prnprint.htm>

Madsen.

Fra : Steffen

Dato : 24-01-03 08:39

Alletiders program. Tusind tak for hjælpen!
Steffen