Hvor bekymret bør jeg være?
Fra : Kate

Dato : 10-03-01 23:06

Hej Gruppe

Måske et lidt underligt ? men jeg ved ikke rigtigt om jeg skal være
bekymret eller ej over Oliwer. Jeg synes indimellem at han kaster meget
op, specielt når jeg ser på Johan og Sofie, som stort set aldrig kaster
op, ikke hvad jeg ser i hvert fald. Idag har Oliwer kastet op 3 gange,
alle med hårboller, men jeg synes det er lidt meget fordi det jo ikke
kun er idag, men næsten en daglig foreteelse at han kaster op minimum
een gang. Godt nok har han vist altid (han er 8½) katte mere op end de
to andre, men jeg svinger mellem irritation og bekymring fordi jeg mener
at ha' bemærket at det er blevet mere indenfor det seneste år eller
så'n. Jeg må lige understrege at han ellers ikke er anderledes end han
plejer, ikke noget med at være sløv eller nægte føde. Han går også helt
normalt på "det lille hus" (Oliwer nægter at bruge bakke når han skal
stort). Drille Johan og mig gør han også, kæle og alt det der er også
som det plejer, det er altså "kun" det med at han kaster op så ofte.
--
Kate

Visit my home page, it's about rabbits, mostly:
http://home7.inet.tele.dk/oliwer
My address is spam blocked. The real one is oliwer@mail.tele.dk

Fra : Malene Thomsen

Dato : 10-03-01 23:20

hej Kate.

fælder han meget? min ene kat fælder meget og kaster også hårboller op.
men ved at give hende kattemalt en enkel gang hverdag, er hun praktisk holdt
op.
malten går at hårerne letter kommer igennem fordøjlesen.

hilsen
Malene, Belle og Mille

Fra : Kate

Dato : 14-03-01 23:10

Malene Thomsen wrote:

> [...]
> op.
> malten går at hårerne letter kommer igennem fordøjlesen.

Nej, han fælder egentligt ikke specielt meget, men han får væsentligt
flere hår ind end de to andre fordi han vasker Johan i en sådan grad, at
han skalperer ham. Til stor irritation for mig finder Johan sig idet.
Undskyld jeg ikke har svaret før nu, men det har ikke helt været så
slemt siden i lørdags. Måske det bare er i perioder og det så var mere
sidste uge end ellers. Jeg har tidligere forsøgt at lokke Oliwer til at
spise malt, men uden held.