MS Windows
briani 27239
Er der nogen der kender fejlen?
Fra : GM

Dato : 23-01-03 19:04

Hejsa....

Jeg har en kammerat der har et proplem med sin computer.

Hver gang han starter sin computer op kommer der en alarm frem på skærmen:
unhandled exception: c0000005

At address: 100016b8

Men han kan godt bruge computeren

Er der nogen der ved hvad det betyder og hvordan man får det væk?

Han har også problemer med Norton Antivirus, kan ikk aktivere Auto protect.

Ved ikke om der er en sammanhæng??

Mvh

Goss

Fra : JSM

Dato : 23-01-03 19:22

"GM" <g_mathisen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa....
>
> Jeg har en kammerat der har et proplem med sin computer.

Hvis nu du søger på google med ordene : "unhandled exception: c0000005 At
address: 100016b8" vil du se at der er flere andre som har oplevet noget
lignende. Mange peger på Delphin Media viewer som mulig årsag til
problemet.

I øvrigt er det altid en rigtig god ide at oplyse om hvilket OS og hvilken
hardware man har. Det gør det _noget_ nemmere at hjælpe

mvh
Jesper

Fra : GM

Dato : 23-01-03 19:38

"JSM" <jsevel@ofir.dk> skrev i en meddelelse news:b0pbt8$jkg$1@sunsite.dk...

> [...]
>
> I øvrigt er det altid en rigtig god ide at oplyse om hvilket OS og hvilken
> hardware man har. Det gør det _noget_ nemmere at hjælpe

Han kører Xp, hardware ved jeg ikke noget om. Hvis det nu er Delphin Media
viewer der er galt med, hvad skal jeg så gøre. Kan det ha noget at gøre med
Kazaa?

Fra : Leony

Dato : 24-01-03 10:50

> Kan det ha noget at gøre med Kazaa?