MS Windows
briani 27239
Nero og xp
Fra : steen

Dato : 23-01-03 15:36

er der nogen der har en ide om hvorfor nero ikke kan køre på min pc ?
mit system
amd atlon xp1800
768 mb ram
windows xp

nero starter bare ikke op, der kommer ingen fejl meddelse

Fra : Michael Nielsen

Dato : 23-01-03 15:41

"steen" <steen@37.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> 768 mb ram
> windows xp
>
> nero starter bare ikke op, der kommer ingen fejl meddelse

Er du sikker på at din Nero er XP kompatibel ??

Michael Nielsen
Fjern ** ved svar via e-mail

Fra : Leony

Dato : 23-01-03 15:45

"Michael Nielsen" <**michael@nielsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Er du sikker på at din Nero er XP kompatibel ??

Version 5.5.5.1 eller senere er XP kompatible.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : kim

Dato : 23-01-03 15:44

"steen" <steen@37.com> skrev i en meddelelse
> er der nogen der har en ide om hvorfor nero ikke kan køre på min pc ?
> nero starter bare ikke op, der kommer ingen fejl meddelse

Alle med win XP & Win 2000 skal selv instalerer Aspi driver for at få en
brænder til at virke sammen med noget software

Check at ASPI er korrekt installeret.
Download ASPI4ALL her:
http://www.mediapolis.cz/vypal/download.asp?kat=ASPI

mvh kim

Fra : Gakster

Dato : 23-01-03 17:46

> Alle med win XP & Win 2000 skal selv instalerer Aspi driver for at få en
> brænder til at virke sammen med noget software

Hvad er nu det for noget vrøvl ? Det har virkelig aldrig været nødvendigt
for mig. Man skal bare have et brænderprogram der er kompatibelt med
styresystemet, som omtalt i et andet svar.

Martin Bak

Fra : steen

Dato : 23-01-03 18:06

Ja det hjalp nu starter nero op men den laver en fejl som den så
vil sende til microsoft, nu må jeg jo så håbe at microsoft kan bruge det til
noget

steen

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 24-01-03 00:28

steen wrote:
> Ja det hjalp nu starter nero op men den laver en fejl som den
> så vil sende til microsoft, nu må jeg jo så håbe at microsoft kan
> bruge det til noget

Hvad er fejlmeddelelsen?

Mvh.
Mikael