Menu billede knap skal ændre farve når man~
Fra : Lars Hetner Elkjer M~

Dato : 23-01-03 19:15

Hej

Jeg har en menu der er lavet af billeder og nå musen er over et
billede skal den ændre sig til et andet billede (for at få en ny
farve) og når man så klikker skal den forblive den anden farve???

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 23-01-03 23:21

Lars Hetner Elkjer Mortensen wrote:

> [...]
> billede skal den ændre sig til et andet billede (for at få en ny
> farve) og når man så klikker skal den forblive den anden farve???

Virker det ikke hvis billedet er delvist gemmensigtigt?

Fra : Lars Hetner Elkjer M~

Dato : 24-01-03 21:47

Peter Ole Kvint wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Virker det ikke hvis billedet er delvist gemmensigtigt?

A vad

Hvis jeg fårstår dig rigtigt så nej den skal skifte billede

Fra : Dino

Dato : 24-01-03 22:55

Den 23-1 2003 skrev Lars Hetner Elkjer Mortensen i
> [...]

> billede skal den ændre sig til et andet billede (for at få en ny
> farve) og når man så klikker skal den forblive den anden farve???

En anden mulighed, er at bruge en liste og CSS. Der er en artikel på A
List Apart - Taming Lists - hvordan du kan gøre det. Til sidst i artikel -
In the real world.

--
Dino