Billede i tabel
Fra : Thygesen

Dato : 23-01-03 16:02

Jeg har et billede i en tabel, hvor det gerne skulle vises uden at der
kommer en hvid kant under billedet. Nogen der kan hjælpe med det?

http://80.199.21.152/salg/default.asp

Mvh. Christoffer Thygesen

Fra : Thygesen

Dato : 23-01-03 16:15

"Thygesen" <cht_news@cht.dk> skrev
> Jeg har et billede i en tabel, hvor det gerne skulle vises uden at der
> kommer en hvid kant under billedet. Nogen der kan hjælpe med det?
>
> http://80.199.21.152/salg/default.asp

Jeg fik selv løst det

Mvh. Christoffer Thygesen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 23-01-03 16:35

Thygesen skrev:

> Jeg fik selv løst det

Er det noget du vil delagtige gruppen i? (måske kan andre have
glæde af dine erfaringer).
--
Jens Gyldenkærne Clausen