Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
Forskel på Samsung 171 og 172 ?
Fra : Flare

Dato : 23-01-03 15:11

Hvad er forskellen (rent teknisk) på disse 2 skræme?

Mvh
Anders

Fra : Flemming Joensson

Dato : 23-01-03 18:32

"Flare" <dct_flare@hotmail.com> wrote in

> Hvad er forskellen (rent teknisk) på disse 2 skræme?

Det ved jeg ikke men du kan læse om dem her:
172T
http://monitor.samsung.de/detail_tft_syncmaster.asp?artid=391

171T
http://monitor.samsung.de/detail_tft_syncmaster.asp?artid=324

Personligt kan jeg bedst lide 172T's udseende, og så at man med 172T
har mulighed for at montere den på væggen - men det er jo en subjektiv
vurdering, så det var nok ikke det du tænkte på.

Jeg skimmede lige specs og fandt frem til at:
* 172T bruger lidt mere strøm når den er tændt - til gengæld bruger den
også lidt mindre end 171T når den er i standby.
* 171T har indbygget strømforsyning i foden, det mener jeg ikke 172T
har.
* 171T har pivotfunktion nævnt i dens "Besonderes" kategori - det har
172T ikke, men om det betyder at 172T ikke kan vendes så skærmen får
"portræt" format (udskrivningsmetafor) ved jeg ikke.

- ellers kan jeg ikke lige finde nogle store forskelle på deres
tekniske specifikationer.

Mvh.
Flemming

--
Hvis du vil svare per e-mail skal "fjerndette." fjernes fra
mailadressen.

Fra : Michael

Dato : 23-01-03 21:04

hejsa jeg vil bare sige at jeg valgte 171 efter at have prøvet begge to, pga
jeg simpelthen syntes jeg fik mest for pengene ved 171 mvh Michael