Mafia - Usynlig Mand
Fra : Gorm Sørensen

Dato : 23-01-03 14:56

Er der ikke en måde hvor man kan se ham bedre, fx med lysindstillinger? En
dag forfulgte jeg ham helt til Central Island hvor vi steg af toget, men så
forsvandt han...

Gorm.

Fra : Uther

Dato : 24-01-03 14:05

Hehe... ja han er lidt svær at se den satan... ; )

Bare husk på at han stå af på første station og derefter skal han bare
følges indtil han stopper foran en butik...

Din nye bil - Bolt-Thrower - er din til en velfortjent køretur : )

Fra : Gorm Sørensen

Dato : 24-01-03 15:42

Så, NU fik jeg ram på ham! Men det var der ved den der "mini-park" hvor han
slap væk de første gange... Men når man nakker ham bagfra med en Colt 1911
et par gange kan man jo se blodet - og SÅ bliver det nemmere

Fra : Uther

Dato : 27-01-03 09:41

Ja, det er også noget svineri at han kan løbe hurtigere end dig...

Nu mangler jeg kun at gennemføre den hvor du skal følge efter et fly eller
springer din bil i luften og den hvor der falder bomber efter din bil - som
rammer dig hvis du ikke kører hurtigt nok.

Uther

Fra : Uther

Dato : 24-01-03 14:41

Jeg har desværre ikke nogle gode forslag til indstillingerne, så man evt.
kunne se ham tydligere : (