Skærme
Fijala 3554
SONY dropper 17 og 19" CRT
Fra : Mads Holmer-Jensen

Dato : 23-01-03 13:30

http://www.pcworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=4011

Mads Holmer-Jensen

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 23-01-03 13:44

Mads Holmer-Jensen wrote:
> http://www.pcworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=4011

Typisk PC-World først at opdage det nu, det er flere måneder siden G420
udgik uden at der kom en afløser.

Mvh

Bruno

Fra : Mads Holmer-Jensen

Dato : 23-01-03 13:53

<iddqd@worldonline.dk> wrote in message

> Typisk PC-World først at opdage det nu, det er flere måneder siden G420
> udgik uden at der kom en afløser.

Bliver interessant at se, hvornår/hvis de andre producenter følger efter.

Nok ingen tvivl om, at min 959NF bliver min sidste CRT. Den skulle dog
gerne holde et par år endnu. Så kan vi også nå at få bedre TFT skærme eller
alternativer.

Mads Holmer-Jensen

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 23-01-03 18:58

Mads Holmer-Jensen wrote:
> Bliver interessant at se, hvornår/hvis de andre producenter følger efter.

Det kommer vist stille og roligt.

> Nok ingen tvivl om, at min 959NF bliver min sidste CRT. Den skulle dog
> gerne holde et par år endnu. Så kan vi også nå at få bedre TFT skærme eller
> alternativer.

Netop, jeg synes nemlig der pt. er for mange ulemper ved de fladeskærme
vs. CRT skærme. Men stik mig en af de IBM superskærme, hvis de altså er
hurtige nok i refresh rate, så er jeg nok overtalt og den glade giver er
blevet godt 100.000 fattigere

Mvh

Bruno

Fra : TBC

Dato : 23-01-03 20:15

"Mads Holmer-Jensen" <m.holmer-jensen@fjernstofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3e2fe5a5$0$24675$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> <iddqd@worldonline.dk> wrote in message

> Bliver interessant at se, hvornår/hvis de andre producenter følger efter.

Det tror jeg hurtigt de gør. Forbrugerne er generelt mere interesseret i
noget der ser smart ud end noget der kvalitetsmæssigt ser godt ud til al
slags brug. Der ud over er det også billigere for producenterne at producere
fladskærmene end det er at producere CRT skærmene.

> Nok ingen tvivl om, at min 959NF bliver min sidste CRT. Den skulle dog
> gerne holde et par år endnu. Så kan vi også nå at få bedre TFT skærme
eller
> alternativer.

Jeg tror nu ikke at min G500 bliver min sidste CRT skærm (så skulle der da
ske mirakler indenfor fladskærmsteknologien), men når der tales om at
"Firmaet vil i stedet fokusere på større skærme til det professionelle
marked og på fladskærme" kunne man da håbe på at der kom endnu større
displays end 21" (4:3), f.eks 25 eller 29" ....Nams ...Meeeen det gør
der desværre nok ikke umiddelbart.

TBC