Danks/amarikansk
Fra : bbbb@hotmail.dk

Dato : 01-01-01 21:44

Kære alle

Jeg har installeret min Frontpage - dansk udgave - men alle menuer er på
engelsk. En god ide til at få det hele på dansk ønskes.

godt nytår til alle

Bjarne

Fra : arne h. wilstrup

Dato : 01-01-01 21:50

<bbbb@hotmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har installeret min Frontpage - dansk udgave - men alle menuer er på
> engelsk. En god ide til at få det hele på dansk ønskes.

Fjern den tidligere engelske udgave først og re-installer den danske udgave
fra scratch-

--
ahw

Fra : bbbb@hotmail.dk

Dato : 01-01-01 21:50

Tak - det er prøvet, men desværre
Bjarne

Fra : arne h. wilstrup

Dato : 01-01-01 22:17

Havde samme problem og at afinstallere FrontPage engelsk udgave hjalp heller
ikke - måske Karlsen kan komme med en anden løsning, men jeg afinstallerede
faktisk - nu, jeg husker det - det hele, installerede forfra igen, men denne
gang med FrontPage dk. og her var der ingen problemer.
svjh. er du ikke den eneste, der har spurgt om dette, og jeg mener at huske
at Karlsen besvarede dette spørgsmål - mon ikke han kunne gøre det igen?

--
ahw

Fra : bbbb@hotmail.dk

Dato : 01-01-01 22:24

Jeg har afinstalleret alt under Bill Gates - office pakken etc og derefter
installeret det hele igen, men frontpage er stadig på eng.

Har installeret samme cd på en anden maskine - der er det på dansk.

heldigvis sidder jeg i kælderen eller var maskinen r......

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 02-01-01 04:11

Start | Programs | Microsoft Office Tools | Language changer. Vælg
Dansk. Den skulle nu spørge efter din CD.

Fra : bbbb@hotmail.dk

Dato : 02-01-01 11:35

TAK -tak -det virkede.

Bjarne