MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Format
Fra : Peter Hansen

Dato : 23-01-03 11:27

Måske et dumt spørgsmål ??.
Hvordan formaterer man med windows XP jeg mener formaterer hele harddisken
da den er blevet noget langsom efterhånden.

Hilsen Peter

Fra : Lars Stokholm

Dato : 23-01-03 11:31

In dk.edb.system.ms-windows, Peter Hansen wrote:

> Måske et dumt spørgsmål ??.
> Hvordan formaterer man med windows XP jeg mener formaterer hele
> harddisken da den er blevet noget langsom efterhånden.

Hvis du planlægger at installerere Windows XP igen, skal du bare
starte installationen. Her får du mulighed for at slette, oprette og
formatere partitioner. Du kan boote fra CD'en.

--
Lars Stokholm

Fra : Peter Hansen

Dato : 23-01-03 11:33

Jeg siger tak til Lars hurtigt svar
Peter

Fra : Lars Stokholm

Dato : 23-01-03 11:40

In dk.edb.system.ms-windows, Peter Hansen wrote:

> Jeg siger tak til Lars hurtigt svar

Velbekomme.

Når nu du har formateret, kunne jeg så få dig til lige at kigge lidt
på: <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html#nedenunder> ?

Det handler om at svare nedenunder det man citerer, som jeg gør her.
Tak :)

--
Lars Stokholm

Fra : Mose

Dato : 23-01-03 12:43

> [...]

> starte installationen. Her får du mulighed for at slette, oprette og
> formatere partitioner. Du kan boote fra CD'en.

Må jeg lige komme med en lille tilføjelse ... før du formatterer kan jeg
anbefale at du benytter funktionen "Overførsel af filer og indstillinger"
med den får du mulighed for at bibeholde mails, adressekartoteker,
dokumenter, foretrukne, osv....

Den funktion har jeg haft meget nytte af !

Mose

Fra : Sune Storgaard

Dato : 23-01-03 13:54

Mose 's insignificant opinion was stated in:
> [...]
> adressekartoteker, dokumenter, foretrukne, osv....
>
> Den funktion har jeg haft meget nytte af !

Sjovt, jeg troede det var en gimmick eller dårlig joke !

Har prøvet det 2 gange, den ene gang gik det fint og jeg fik mit wallaper
overført, bortset fra det skulle alt faktisk sættes op igen og importeres. 2
Gang var den overførte konto korrupt!

Jeg tør ikke satse på noget som helst med den funktion, kan kun anbefale en
traditionel backup hvis man vil være sikker.

/Sune

Fra : Mose

Dato : 23-01-03 15:57

> [...]
en
> traditionel backup hvis man vil være sikker.

Jeg har prøvet det 8 eller 9 gange og har aldrig stødt på problemer.

Hvad mener du med en "traditionel backup" ??

Mose