MS Windows
briani 27239
DVD fra bærbar på TV
Fra : Jørgen Lerche Nielse~

Dato : 23-01-03 09:50

Hej

Jeg har et problem med at få DVD afspiller fra en WebTech bærbar fra
Teledanmark til at fungere i forbindelse med mit Philips TV (Matchline 5 år
gammelt, men avanceret).

Har koblet bærbar (med DVD) til TV - først med svhs out fra PC til Scart TV
og senere Super vhs out PC og Super VHS in TV

Der kommer intet billede - kun lyd på TV.

VH

Jørgen

Fra : Onkel Ond

Dato : 04-02-03 22:38

Jørgen Lerche Nielsen wrote:
> Der kommer intet billede - kun lyd på TV.

Jeg ved godt at indlægget er nogle dage gammelt, men
vover det ene øje og svarer alligevel.
Da jeg selv gik i gang med de samme procedurer for at
kunne se DVD på mit tv, fandt jeg ud af, at det IKKE var
AV-kanalen, som man gerne bruger til vhs, der skulle bruges
til DVD, men derimod EXT2 -knappen på min fjernbetjening
ligner en lille skærm med en dobbeltpil i højre side.
Derudover må jeg også lige spørge om du HAR været inde
i skærmindstillingerne og vælge TV'et som skærm?
Ellers får du nemlig kun lyden, billedet skulle så gerne kunne
ses på PC'en...

Regards

/Onkel Ond