eksempler på phpnuke
Fra : Brian Elmegaard

Dato : 23-01-03 08:28

Hej,

jeg overvejer at sætte php/postnuke op, men er lidt loren ved de meget
ens opsætninger som der er på de eksempelsider jeg har set.

Hvis man gerne vil lave en en phpnuke light (anvende gæstebog, forum
og andre databaseting) men med look-and-feel som man
nu lyster (a la http://rk-speed.dk), hvad gør man så?

--
Brian (remove the sport for mail)
http://www.et.dtu.dk/staff/be

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 23-01-03 08:44

Brian Elmegaard (brian@rk-speed-rugby.dk) skrev:

> jeg overvejer at sætte php/postnuke op, men er lidt loren ved de meget
> ens opsætninger som der er på de eksempelsider jeg har set.

http://www.fischeronline.dk/

En meget barberet postnuke test site.
Kan du være mere specifik m.h.t. til dine ønsker/ideer?

Hvis du vil have custom look så skal du selv til at rode med themes.
Men det skal man næsten altid alligevel, idet der er lidt fodarbejde med
at oversætte ting.

--
Peter Thomas Fischer, System Administrator - 62.242.71.26
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk