Ang. operatør logo på 7110
Fra : Jesper Munk Jensen

Dato : 22-01-03 23:57

Jeg har lige et problem med min 7110'er. Han netop skiftet fra Sonofon til
Telmore og nu vil den pludselig ikke vise operatørlogo, men kun det kedelige
Telmore i displayet!
Jeg har sendt et utal at logos fra Logo Manager via IR porten, men den vil
bare ikke gemme dem!
Og jeg kan ikke lige finde en indstilling der kan hjælpe i menuen...

Det har virket tidligere med Sonofon og ved også at det virker på div. andre
Nokia modeller!

Nogen der lige ved hvad det kan være - så bliver jeg glad!

Jesper

Fra : Christian Poulsen

Dato : 23-01-03 00:33

> et problem med min 7110'er. Han netop skiftet fra Sonofon til Telmore
> og nu vil den pludselig ikke vise operatørlogo, men kun det kedelige

[..]

> Jeg har sendt et utal at logos fra Logo Manager via IR porten, men den
> vil bare ikke gemme dem!

Inde i Logomanager, der skal du huske at vælge 238-01 i target network.
Når din tidligere har været på SONOFON, så står den ganske sikkert til
238-02 i stedet. Men da Telmore benytter TDCs netværk skal der stå den
først nævnte i stedet. Orange har 238-30 og Telia 238-20.

Fra : Jesper Munk Jensen

Dato : 23-01-03 19:56

> [...]
> 238-02 i stedet. Men da Telmore benytter TDCs netværk skal der stå den
> først nævnte i stedet. Orange har 238-30 og Telia 238-20.

Det står den også til. Når jeg overfører giver den bare et lille klik og
telmore logoet blinker lige.
Men blive der vil den ikke - så mon ikke det er noget med telefonen?
Bare mærkeligt at det virkede med Sonofon og jeg har ikke pillet ved noget
som helst.
Hmmmm - træls

Fra : Christian Poulsen

Dato : 24-01-03 03:02

> Det står den også til. Når jeg overfører giver den bare et lille klik

I 'gamle' dage. Dengang 7110 var hot. Der kunne man med Orange ikke lave
operatørlogoer på 7110. Jeg kan ikke huske hvordan det blev løst, og om
det blev løst via en software opdatering eller hvordan det skete.

Men det kunne også være en mulighed. Måske der er nogen der kan huske
problemet med Nokia 7110 og Orange (dengang Mobilix).