MS Windows
briani 27239
Ghost
Fra : Michael

Dato : 22-01-03 22:34

Har tidliger haft en norton ghost til win 98 der var ret nem at bruge så nu
Hilsen
Michael

Fra : MicJen

Dato : 23-01-03 02:03

Hej!

Norton Ghost 2003 har, synes jeg, nogle udemærkede tutorials. Har du prøvet
dem?

Mvh
Michael

Fra : Per S. Christensen

Dato : 24-01-03 18:10

On Wed, 22 Jan 2003 22:33:41 +0100, "Michael" <michaeldam@privat.dk>
wrote:

>Har tidliger haft en norton ghost til win 98 der var ret nem at bruge så nu
>den

Den du skal have fat i hedder Norton Ghost 2003 Personal Editon. Du
kan købe den i de fleste online butikker. eks. www.mjsoftware.dk eller
www.ravenholm.dk

Venlig hilsen

Per Sortkær Christensen