Skærme
Fijala 3554
Erfaringer med LaCie Electron19 Blue IV
Fra : Thomas Mandrup

Dato : 22-01-03 22:32

Jeg har kig på LaCies 19" ElectronBlue som min nye skærm. Er der nogen, der
kan give gode råd for eller imod den? LaCie har jo traditionelt stået stærkt
i grafiske miljøer, men den kører "kun" 76Hz ved 1600x1200. Står den
dårligere end f.eks. Sonys skærme?

Skærmen skal bruges primært til grafisk arbejde (DTP, Webdesign m.m)

Gode råd modtages med tak!

Mvh.

Thomas Mandrup

Fra : The Holyfather

Dato : 22-01-03 22:51

Måske skulle du lige slå et smut forbi konkursramte Dagen i morgen klokken
10. De sælger LaCie 22" til 5.500 .- www.konkurssalg.dk

Fra : The Holyfather

Dato : 22-01-03 22:57

vupti mener www.konkurssalg.net