Skærme
Fijala 3554
Benq FP767 17" TFT
Fra : Ukendt

Dato : 22-01-03 22:23

Hej

Jeg er i marked for at købe en 17" fladskærm, og har kikket lidt på BenQ
767, er der nogen som har kendskab / erfaringer med denne model ??? Jeg skal
bruge den til unreal...

Jeg har fundet en test fra et norsk blad, som roser den, men det er jo
nordmænd...
http://www.dinside.no/php/art.php?id=84512

På forhånd tak

Kommende TFT ejer....

Fra : Thïngmand

Dato : 23-01-03 08:46

> Jeg er i marked for at købe en 17" fladskærm, og har kikket lidt på BenQ
> 767, er der nogen som har kendskab / erfaringer med denne model ??? Jeg
skal
> bruge den til unreal...

Tja, den har i hvert fald markedets laveste refreshrate på 16ms! En ting du
bliver glad for, hvis den primært skal bruges til 3D spil...

I så fald du køber sådan en, ser jeg frem til en anmeldelse!

Fra : Flemming Joensson

Dato : 23-01-03 10:52

"Thïngmand" <michael@thingmand.invalid> wrote in

> Tja, den har i hvert fald markedets laveste refreshrate på 16ms!
> En ting du bliver glad for, hvis den primært skal bruges til 3D
> spil...

Hitachi har nu også en skærm der ligger på de 16ms - ligeledes 17" og
ligeledes ret ny.

TomsHardware.com har anmeldt den for en 14 dages tid siden og var
rimelig glade for den - selvom den havde lidt problemer med grå nuancer
(hvilket ikke er så fedt i mørke FPS spil).
http://www6.tomshardware.com/display/20030109/index.html

Har dog ikke set den i Danmark endnu, men den kan købes i England hos
bl.a. www.overclocking.co.uk som også sender til Danmark. Den har i
modsætning til BenQ også DVI indgang, men ellers er deres specs vist
rimelig ensartede.

Mvh.
Flemming

--
Hvis du vil svare per e-mail skal "fjerndette." fjernes fra
mailadressen.

Fra : John Doe

Dato : 25-01-03 00:54

Det er fint nok at Hitachi laver en skærm med en lavere refreshrate - som de
forhandler i UK. Min Overclocking.com sender ikke store hardwaredele over
til fastlandet

Fra : Flemming Joensson

Dato : 25-01-03 01:40

"John Doe" <john@doe.no> wrote in

> Det er fint nok at Hitachi laver en skærm med en lavere
> refreshrate - som de forhandler i UK. Min Overclocking.com sender
> ikke store hardwaredele over til fastlandet

Det var jeg ikke klar over - har aldrig købt andet end RAM derfra. Du
mener vel overclocking.co.uk og ikke overclocking.com, ellers taler vi
nemlig ikke om den samme?

Mvh.
Flemming

Fra : John Doe

Dato : 26-01-03 14:18

Ja - undskyld

Jeg sendte en mail til ocerclockers.co.uk. De sender kun smådele til Danmark

Mads

Fra : Kasper Garnæs

Dato : 25-01-03 20:10

"Flemming Joensson" <joensson@fjerndette.cs.auc.dk> skrev i en meddelelse

> Har dog ikke set den i Danmark endnu, men den kan købes i England hos
> bl.a. www.overclocking.co.uk som også sender til Danmark.

Tjeck http://bendix.4sale.dk/. Under Monitor har de Hitachi 17" TFT
CML174SXWB til 5227 kr. Prisen snapper, men jeg er ikke sikker på at jeg har
lyst til at handle med Bendix Gruppen A/S. Der er vist noget med en købelov,
de ikke helt overholder. Det skal siges at de også fører omtalte BenQ skærm.

http://www.holm-data.dk/ fører også skærmen - både i sort
(http://www.holm-data.dk/varedetalje.asp?varenr=CML174SXWB) og hvid model
(http://www.holm-data.dk/varedetalje.asp?varenr=CML174SXW).

Med venlig hilsen,