Sugemaller i Lej eller hvad.
Fra : Fox On The Run \( 46~

Dato : 22-01-03 21:43

Jeg har 2 sugemaller af ukendt navn.

Her til aften er de begyndt at sidde på glasset, det er der ikke noget
særligt ved, men de er begyndt at danse runtedans på glasset, og det ser ud
som om de er i gang med en brydekamp, skubber og puffer, køre rundt om
hinanden, gnider hovederne mod hinanden.

Jeg aner ikke om det er 1 af hver eller om det er 2 hanner der er i gang med
en lille styrkeprøve.

Den ene er en smule støre end den anden.

--
Med Venlig Hilsen
Andersen

Fra : Carsten Nielsen

Dato : 23-01-03 12:40

"Fox On The Run ( 4681 )" <Herfoelge@Andersen.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
med
> en lille styrkeprøve.
>
> Den ene er en smule støre end den anden.

Er ret sikker på at de er oppe og slås, sikkert to hanner. Hvis der er tale
om ancistrus maller så kan de faktisk godt skade hianden ret alvorligt
specielt hvis akvariet er for lille til dem.

/Carsten

Fra : Nette

Dato : 23-01-03 15:09

"Carsten Nielsen" wrote in message
> [...]
> om ancistrus maller så kan de faktisk godt skade hianden ret alvorligt
> specielt hvis akvariet er for lille til dem.

Hmm, kan man se på sådanne hvilket køn de er? Jeg mener.... mine plattyer
har jo sådan en lille hvis dims hængende, ...????

Nette

Fra : Carsten Gall

Dato : 23-01-03 16:05

Nette <nettesnetpost@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e2ff75b$0$2563$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...

> "Carsten Nielsen" wrote in message
> tale
>
> Hmm, kan man se på sådanne hvilket køn de er? Jeg mener.... mine plattyer
> har jo sådan en lille hvis dims hængende, ...????

Ja, ihvertfald på Ancistus kan man se det, hannen har stort "skæg", og
hunne har et mindre "overskæg".

Carsten

Fra : Jørgen Østergaard

Dato : 23-01-03 17:35

Hej Carsten,

Carsten Gall wrote:
> Nette <nettesnetpost@hotmail.com> skrev i en
> Ja, ihvertfald på Ancistus kan man se det, hannen har stort
> "skæg", og hunne har et mindre "overskæg".

Har du nogen idé om, hvornår Ancistrus'erne bliver kønsmodne -og hannerne
dermed får "skæg"?

-Jørgen