MS Windows
briani 27239
Win 95 hjelp
Fra : beemer

Dato : 22-01-03 21:47

Noen som har greie på om det lar seg gjøre og laste ned Windows 95 Discket
Nr 1.Noen plass på nettet.Min er desverre ødelagt.
Alle de andre fungerer men ikke nr 1.Kan noen gi meg et vink.Så takker jeg
så mye.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-01-03 21:54

"beemer" <beemer@frisurf.no> skrev :

>Noen som har greie på om det lar seg gjøre og laste ned Windows 95 Discket
>Nr 1.Noen plass på nettet.Min er desverre ødelagt.

Næppe lovligt, men hvis nogen vil hjælpe dig, så må du jo oplyse
om det skal være en norsk, dansk, engelsk eller ?

Fra : beemer

Dato : 22-01-03 22:40

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> skrev i melding

Discket

> Næppe lovligt, men hvis nogen vil hjælpe dig, så må du jo oplyse
> om det skal være en norsk, dansk, engelsk eller ?
>
> -- Norsk.Er ikke sikker på om det er så farlig hva den første er på
Det kan jo ikke være, så veldig ulovlig. Når det er snakk om, bare den
første diskett.Den første
diskett er på ca 950kb.
Ser hva som er inne på disketten men får ikke til og kopiere denne over på
en mappe for
og lage en ny.

Fra : Michael Nielsen

Dato : 22-01-03 23:36

> [...]
> diskett er på ca 950kb.
> Ser hva som er inne på disketten men får ikke til og kopiere denne over på

Har du evt prøvet at lave en kopi med Total Commander ??

Michael Nielsen
Fjern ** ved svar via e-mail