Legend of the overfiend
Fra : Ukendt

Dato : 22-01-03 21:22

Hej NG

Jeg ved ikke, om det er delt het rigtige sted at spørge, men det kune jo
være, at der var nogen, som vidste det:
Jeg skal bruge et par billeder fra "Legend of the Overfiend" - gerne af
den store fyr, der smadrer byen med... nåja, med alle lemmer. Og bare rolig,
det er ikke kun for min egen fornøjelses skyld.
Nogen, der kender nogle steder?

Mvh Janus

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 22-01-03 22:29

> [...]
rolig,
> det er ikke kun for min egen fornøjelses skyld.

Prøv evt. at søge på www.google.com evt. på originaltitlen Urutsodokidoji
(sp?). :)

--
Jacob H. Nielsen
http://boomtown.net - Nyheder, artikler og anmeldelser

Fra : Ukendt

Dato : 22-01-03 22:52

"Jacob Herold Nielsen" <jacob@boomtown.net.invalid> skrev i en meddelelse
> rolig,

> [...]

Jeg har allerede googlet - men efter at have kigget på de første 50 sider,
hvor de enten viste coveret eller nogle meget cornede thumbnails, prøvede
jeg her i stedet.

Mvh Janus

Fra : Jens Thomsen

Dato : 23-01-03 02:09

"Zenia & Janus" <zenia snabel-a tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg skal bruge et par billeder fra "Legend of the Overfiend" - gerne af
> den store fyr, der smadrer byen med... nåja, med alle lemmer.

http://www.urotsukidoji.de/

De har 8 gallerier med billeder liggende.

MVH
Jens

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-03 18:06

"Jens Thomsen" <jens@groenjord.dk> skrev i en meddelelse

> "Zenia & Janus" <zenia snabel-a tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.urotsukidoji.de/
>
> De har 8 gallerier med billeder liggende.
>
> MVH
> Jens

Tak - men den fandt jeg også selv, og der var ikke rigtig noget, der
dækkede, syntes jeg. Kun nogle grynede nærbilleder af tentakler.
Problemet er, at jeg har en kammerat, der skal tegne et monster med 8
penis-tentakler, som smadrer Tokyo. Og da det er en direkte henvisning til
Overfiend, syntes jeg, at han skal se originalen. Men hvor, hvor?! [rykker
sig fortvivlet i håret]

Mvh Janus

Fra : Max

Dato : 23-01-03 18:22

Hi, jeg har et par udgaver af Legend of the overfiend #1,og har hørt
noget med den er klippet med ca. 5min!, er der en der kan fortælle mig
hvilken scener de har klippet i og hvad der mangler ?

mvh
Max