Havjagt med Baracuda
Fra : Poul Kongsfelt

Dato : 11-03-01 06:12

Hej

Er der nogle indhavere af den udemærkede havjagtbåd Baracuda, som er
interesseret i at udveksle idéer, jagtområder, udstyr os.v.
Evt. en der var interesseret i at lave en hjemmeside og, eller nyhedsgruppe
omkring båden.
Selv er jeg indehaver af en gammel selvbygget model, som er fortrinlig til
både jagt og fiskeri.

Venlig hlsen

Poul

Fra : paul

Dato : 17-09-01 22:38

"Poul Kongsfelt" skrev d. 11-03-01 06:12 dette indlæg :
> [...]
>
> Venlig hlsen
>
> Poul
>
> Til Poul og alle andre med en Baracuda21
Jeg og en kammerat har lige købt en Baracuda. Vi har sat den istand så
den er superklar til den nye jagtsæson første oktober.
Vi bor i Århus og er interesseret i at høre andre med samme båd og deres
jagterfaringer. Hvor skydes der bedst edderfugle og hvordan kommer i tæt
på fuglene. Den slags emner og andre der er havjagtsorienteret vil vi
gerne høre mere om. Måske kan vi planlægge en tur i stil med
Mopafolkene?

http://www.kandu.dk/

Fra : Poul Kongsfelt

Dato : 22-09-01 19:08

Rart at høre, at der er andre indehavere af denne båd.
Vi kunne måske i starten oprette en email database/addresseliste og
derigennem udveksle idéer m.v.
Jeg vil gerne modtage emails fra Baracudafolket og videresende informationer
m.v.
Lad os senere se, hvad det kan udrette sig til?
Jeg jager iøvrigt mest i Køge Bugt og Sejrøbugten
Hilsen

Poul

Fra : paul

Dato : 22-10-01 23:36

"Poul Kongsfelt" skrev d. 22-09-01 19:08 dette indlæg :
> [...]
> m.v.
> Lad os senere se, hvad det kan udrette sig til?
> Jeg jager iøvrigt mest i Køge Bugt og Sejrøbugten

det lader til at vi indtil nu er de eneste med barracuda interesse. Jeg
ved ikke rigtig hvordan vi skal komme videre med at finde andre med den
samme interesse. Der findes måske en eller anden form for register eller
bestående forening, hvor der er ejere og eller medlemmer, der kunne
tænke sig ene decideret barracuda netværk.
Jeg vil forhøre mig lidt omkring og så vende tilbage på samme sted med
nye informationer til dig, og evtl. andre der er kommet til i
mellemtiden.
Indtil videre så går jagten på edderfugle fint og jeg har da også skudt
til sortænder, som der er en del af i kattegat. Nu venter jeg bare på at
fløjsænderne slutter sig til de andre andeflokke.
Hvordan er dine muligheder for at skyde til havlitter?

http://www.kandu.dk/

Fra : paul

Dato : 22-10-01 23:21

http://www.kandu.dk/