MS Windows
briani 27239
Backgammon på Internettet XP
Fra : kim

Dato : 22-01-03 20:30

Pludselig kan jeg ikke mere spille "Backgammon på Internettet".
Kan nogen her fortælle hvad jeg skal gøre for at kunne igen?
OS = XP

Mvh Kim

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 22-01-03 21:51

On Wed, 22 Jan 2003 20:30:29 +0100, "kim" <kim@nowhere.invalid> wrote:

>Pludselig kan jeg ikke mere spille "Backgammon på Internettet".
>Kan nogen her fortælle hvad jeg skal gøre for at kunne igen?
>OS = XP

En fejlmeddelse ville hjælpe os på vej.

Fra : kim

Dato : 23-01-03 14:58

"Brian B. Christensen" <not@for.public> skrev i en meddelelse
> On Wed, 22 Jan 2003 20:30:29 +0100, "kim" <kim@nowhere.invalid> wrote:
> En fejlmeddelse ville hjælpe os på vej.

Okay :)
Det drejer sig om den indbyggede Backgammoni XP, MSN, Zone.com

Den skriver:
Der kan ikke oprettes forbindelse til spilserveren.

Klik på 'hjælp', hvis du har problemer med at oprette forbindelse.
De mest almindelige problemer er:
*Du er muligvis bag en firewall
*Hvis du bruger et modem, ringer det muligvis ikke op til internetudbyderen.

Forsøg igen - Afslut - Hjælp.
Jeg er IKKE bag en firewall..Men jeg har leget lidt med opsætningen
i XP ( sikkerhed ) som jeg ikke er helt du's med endnu...
Desuden er jeg på en LAN1 forbindelse, 30Mbit via kabelnettet.dk,
og alle mine andre programmer ( IE, OE m.m. ) virker uden problemer
på nettet, og den har virket i starten... Nogen forslag ?

Mvh Kim