MS Windows
briani 27239
NT4 - BSOD....
Fra : TED

Dato : 22-01-03 20:37

Hej

jeg har en NT4 wks. der desværre er i BSOD
- den boot'er til lige før "login" vinduet.

Desværre er det sådan, at der er noget software på maskinen som jeg ikke
kan genskabe - og nej... der er ikke nogen backup :-/

Kan jeg fra en anden NT hente reg. db'en - således at jeg kan save de
entries, der er i den "smaderede" NT's reg.db???

Eller kan jeg installere "oveni" den nuværende installation UDEN at tabe
de info's jeg ikke kan genskabe p.t.

Det skal siges, at jeg har prøvet at kører en repair fra WinNT cdrom'en
- men den kan ikke gennemføres da jeg ikke kan få den til at "æde"
driverdisken til det onboard NIC tiltrods for at jeg har hentet den
nyeste...
- det er som om, at repair vil have en specifik driverdisk - men da NT
jo efterhnden har nogle år på bagen - så har jeg jo ikke lige den
driverdisk som NT spørger på :-/

Håber at der er én eller flere med gode idéer
på forhånd tak
/Ted

Fra : Thomas

Dato : 23-01-03 09:30

"TED" <ted@mail.sonofon.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> - det er som om, at repair vil have en specifik driverdisk - men da NT
> jo efterhnden har nogle år på bagen - så har jeg jo ikke lige den

'Hvis problemt er at NT ikke vil acceptere dit Onboard NIC, så kan du vel
blot deaktivere det i bios.
Evt. kan du så smutte ned og købe et PCI NIC til 100 kroner og smide det i,.

Så skulle den fejlmulighed, i forhold til NT repair funktionen, være
udelukket.

Venligst

Thomas