Tusind, tusind tak!
Fra : Helle

Dato : 22-01-03 19:06

Jeg siger hermed TUSIND TAK for dem der donerede til hjælp, til vores
dyrlægeregning på Mikkel! I ved selv hvem I er!
Det var jo helt overvældende og vi er bare SÅ rørte og glade! Det har
virkelig været en kanon hjælp - vi fik 1175 kr!! Det er jo helt vildt!
Jeg ved slet ikke hvordan jeg skal takke Jer...

Og til alle Jer andre; tusind tak for Jeres enorme støtte og opbakning i
denne svære tid! Tak for hjælpen, de trøstende ord og den store interesse og
omsorg I har vist mig/os! Vi er simpelthen så glade. Jeg ved ikke hvordan vi
skulle have klaret dette uden Jer.

I ER ALLE NOGLE KANON DEJLIGE MENNESKER!!!!!!

Tusind, tusind tak. Der er simpelthen ikke ord for hvor glade vi er.

Mange venlige og kærlige hilsner fra Helle

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 22-01-03 19:20

Hmm, tror ikke jeg nogensinde har set en birma-opdrætter derinde.....
ærgeligt ærgeligt ærgeligt.

--

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Brizz

Dato : 22-01-03 20:56

> Hmm, tror ikke jeg nogensinde har set en birma-opdrætter derinde.....
> ærgeligt ærgeligt ærgeligt.

Husk lige at svare på det rigtige indlæg
Men det kan drille når der er 2 fra samme skribent

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 22-01-03 21:09

> Husk lige at svare på det rigtige indlæg
> Men det kan drille når der er 2 fra samme skribent

Klart, for jeg ville jo svare på det andet, hoppede væk et øjeblik, kom
tilbage, snuppede den fra helle og skrev *G*
Jeg har egentlig slettet det, og skrevet det rigtigt under den post
nedenunder, mere kan jeg vel ikke gøre for at rette min fejl
Men de bliver vist ikke slettet dem på Sunsite, er der ikke noget om det?
Nina

Fra : Brizz

Dato : 22-01-03 22:26

> [...]
> nedenunder, mere kan jeg vel ikke gøre for at rette min fejl
> Men de bliver vist ikke slettet dem på Sunsite, er der ikke noget om det?

Aner det ikke... jeg bruger Tiscali. Men det er også helt iorden..ville bare
gøre opmærksom på det

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk
med flere billeder af rov dyrene

Fra : Kate

Dato : 22-01-03 23:51

"Nina, Tender Tribes" <NOSPAMnina@knus.dk> wrote in

> Men de bliver vist ikke slettet dem på Sunsite, er der ikke noget
> om det?

Jeg ved ikke med Sunsite, men TDC er berygtede for ikke at acceptere
cancel-meddelser.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar