MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Mystik når jeg dobbeltklikker.....
Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 22-01-03 18:36

Jeg sad og kiggede lidt på mappeindstillingerne, ændrede ikon på filmapper
og nu når jeg dobbeltklikker så åbner et nyt vindue hvor der øverst står
"Søgeresultater".

Dette sker KUN når jeg klikker på en mappe!

Hva' faen har jeg NU laver og hvordan ændre jeg det tilbage?

Jeg kan yderligere oplyse at går jeg ind under mappeindstillinger ->
Filtyper -> Filmappe -> Avanceret, så står der under Handlinger
"find".....Har det måske noget med det at gøre?

Mvh.

Kenneth

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 22-01-03 18:39

Sorry....Jeg glemte at skrive at det er Windows Xp Pro DK jeg bruger.

Mvh.

Kenneth

Fra : ha

Dato : 22-01-03 19:30

> Hva' faen har jeg NU laver og hvordan ændre jeg det tilbage?

Mon ikke du bare skal ind i mapeindstillinger igen, og flytte
"prikken" i Gennemse mapper til Åbn alle mapper i samme
vindue.

mvh
ha

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 22-01-03 19:36

> Mon ikke du bare skal ind i mapeindstillinger igen, og flytte
> "prikken" i Gennemse mapper til Åbn alle mapper i samme
> [...]

Nope, så let var det desværre ikke :(

Kenneth

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 22-01-03 19:58

(: MarlboroMan :) wrote:
> Jeg kan yderligere oplyse at går jeg ind under mappeindstillinger ->
> Filtyper -> Filmappe -> Avanceret, så står der under Handlinger
> "find".....Har det måske noget med det at gøre?

Det må være den der hedder Mappe du har fået ændret noget
ved eller måske dem begge. Marker kommanden "open" og
tryk på knappen "Angiv standard".

Mvh.
Mikael

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 22-01-03 20:11

> Det må være den der hedder Mappe du har fået ændret noget
> ved eller måske dem begge. Marker kommanden "open" og
> [...]

Det troede jeg også. Jeg har prøvet men ligemeget hvad jeg gjorde var det
det samme resultat. Så fik jeg tilføjet open i "filmapper" men det gjorde
bare at alle mapper blev åbnet i et nyt vindue. Da jeg ikke har lavet andre
ændringer lavede jeg en systemgendannelse fra igår, nu virker det som før.

Mvh.

Kenneth