Proxy
Fra : Andreas Rasmussen

Dato : 22-01-03 18:06

Hej,

Enten er det helt vildt simpelt - eller også forventer jeg mirakler.
Sagen er den at jeg sidder bag en webproxy, som kræver login før brug.
Det er selvfølgelig let nok i programmer, men betyder det at jeg ikke
vil kunne få mine php-scripts til at hente hjemmesider udenfor?

Tak for respons.

anr

--
When you think about it - mud is nothing but wet dirt!
- Homer Simpson

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 22-01-03 19:26

Andreas Rasmussen <s021991@NOTPARTOFMAILstudent.dtu.dk> wrote in

Kan du ikke angive bruger/pass ved http://bruger:pass@host.tld formen
?

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk ::...
Visit http://hs235.dk/drugs

Fra : Andreas Rasmussen

Dato : 23-01-03 09:59

In article <Xns930BC5C75812CHS235DK@130.225.247.90>, Henrik Stidsen
<idontwantnospam@hs235.dk> wrote:

> Andreas Rasmussen <s021991@NOTPARTOFMAILstudent.dtu.dk> wrote in

> Kan du ikke angive bruger/pass ved http://bruger:pass@host.tld formen
> ?

Umiddelbart får jeg bare en fejl om invalid file handle

anr