Tinka er syg ..... men af hvad...?
Fra : DK-Pisik Katteri

Dato : 22-01-03 17:34

Tinka har de sidste 18 dage min. taget 1,5 kg på som sidder i en pølse
direkte udenpå maven. Virker nærmest som om man har klisteret en
medisterpølse på maveskindet af hende. Hun spiser og drikker normalt ligesom
hun også benytter bakken normalt. Hun er max. vågen 1½ time i døgnet -
resten af tiden sover hun endda så dybt at hun ikk registerer at de andre
leger vilde lege om ørene af hende. - hun skal faste fra i aften og bliver
så indlagt imorgen tidlig hvor dyrlægen vil skære hende op - har nogen
oplevet noget lignende ?

/ En ret bekymret Inger Kaya
DK-Pisik
www.pisik.dk

Fra : goofy

Dato : 22-01-03 18:12

Hej Inger Kaya
> så indlagt imorgen tidlig hvor dyrlægen vil skære hende op - har nogen
> oplevet noget lignende ?
Det har jeg ikke.
Håber ikke det er noget alvorligt Pøj Pøj

Steen Vinbæk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 22-01-03 20:36

"DK-Pisik Katteri" <TumlingKATTE@BAKKEgmx.net> writes:

> Tinka har de sidste 18 dage min. taget 1,5 kg på som sidder i en pølse
> direkte udenpå maven.[..]

Har heller ikke oplevet noget lignende..
Men iler med krydsede fingre/poter for at det går godt

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Helle

Dato : 22-01-03 20:58

"DK-Pisik Katteri" <TumlingKATTE@BAKKEgmx.net> wrote in message
> [...]
> leger vilde lege om ørene af hende. - hun skal faste fra i aften og bliver
> så indlagt imorgen tidlig hvor dyrlægen vil skære hende op - har nogen

Det lyder ikke så godt...har hun smerter? jeg har desværre aldrig hørt om
det før men håber virkelig ikke, at det er noget alvorligt.

Hilsen Helle
*næsemys fra Emil til Tinka*

Fra : DK-Pisik Katteri

Dato : 22-01-03 21:11

<klip>
Det lyder ikke så godt...har hun smerter? jeg har desværre aldrig hørt om
det før men håber virkelig ikke, at det er noget alvorligt.
<klip>

Jeg tror hun har smerter selvom hun ikk direkte viser mig det men hun nægter
at lade mig komme tæt på hende. Hun virker den tid hun er vågen som om hun
meget let bliver skræmt over ting som hun normalt aldrig ville blive men
samtidig når hun sover tror jeg næsten huset kunne falde ned om ørene af
hende (groft sagt) uden hun ville registerer det.

/ Inger Kaya
DK-Pisik
www.pisik.dk

Fra : Kate

Dato : 22-01-03 23:40

"DK-Pisik Katteri" <TumlingKATTE@BAKKEgmx.net> wrote in

> har nogen
> oplevet noget lignende ?

Heldigvis ikke. Jeg håber bestemt dyrlægen finder noget ikke-farligt
imorgen.
I dit svar til Helle skriver du at Tinka bliver let skræmt. Da Sofie på
et tidspunkt havde tandkødsbetændelse opdagede jeg at der var noget
galt fordi hun var meget mere galsindet end hun plejer at være overfor
de andre katte og så satte jeg det i forbindelse med at der måtte være
noget galt.
Håber på en positiv opdate i morgen.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : DK-Pisik Katteri

Dato : 23-01-03 00:36

Sidste melding her i aften....

nu ligner hun snart en spærreballon fordi hævelsen el. hvad det end måtte
være er bredt sig.... det ligger nu fra bugen og frem til halsen ... altså
ser ret grimt ud !
Har haft kontraktet dyrlægen men han mente vi skulle holde fast i aftalte
tid. Håber han ved hvad han har gang i. Tinka selv virker lidt mere besværet
når hun endelig går men ellers er hun "uforandret".

/ Inger Kaya (som vil nu prøve om vi kan få bare lidt søvn i nat)
DK-Pisik
www.pisik.dk

Fra : Birgitte

Dato : 23-01-03 09:24

> "DK-Pisik Katteri" <TumlingKATTE@BAKKEgmx.net> wrote in message
.. - hun skal faste fra i aften og bliver

Hej søde
Ihh jeg håber dyrlægen finder årsagen, så Tinka igen kan blive den glade mis
du kender.
Jeg krydser alle finger og tæer.
Missekram fra Birgitte
www.truetrust.dk