Skærme
Fijala 3554
DVI kabel
Fra : Rasmus Sigsgaard

Dato : 22-01-03 16:41

Jeg har lige anskaffet mig en tft skærm, og havde godt set at den kom uden
DVI kabel.

Det kunne vel ikke være så svært at købe et ved siden af. Men, der blev jeg
klogere. Fordi foruden at det koster omkring 250kr og op for de korteste, så
har jeg indtil videre kun fundet et enkelt sted hvor de sælger dem, nemlig
http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=800169 og edbpriser er helt
blank når det kommer til DVI kabler.

Er der nogen som har et de vil af med, i Københavnsområdet, eller som kender
et sted hvor man kan købe dem (helst billigt...)?

På forhånd tak,
Rasmus

Fra : Morten Johansen

Dato : 22-01-03 18:40

Rasmus Sigsgaard wrote:
> [...]
> har jeg indtil videre kun fundet et enkelt sted hvor de sælger dem, nemlig

Du har ret - der er ikke mange DVI-kabler til salg. Jeg fandt et til 199
hos midtdata.dk, men det er jo stadig en hel del.

Hilsen Morten

Fra : Dr.Ralph

Dato : 22-01-03 18:57

On Wed, 22 Jan 2003 16:40:52 +0100, Rasmus Sigsgaard wrote:

> [...]
>
> Er der nogen som har et de vil af med, i Københavnsområdet, eller som kender
> et sted hvor man kan købe dem (helst billigt...)?

www.itbutikken.dk har det - men det er ikke let at finde på deres site.
Jeg gav 206 kr incl moms for et afskærmet 2 m DVI kabel.

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Daniel Andersen

Dato : 22-01-03 22:00

> Jeg har lige anskaffet mig en tft skærm, og havde godt set at den kom uden
> DVI kabel.

Hvilken TFT skærm har du købt og hvor?

Mvh
Daniel-San

Fra : Rasmus Sigsgaard

Dato : 22-01-03 22:15

Daniel Andersen> Hvilken TFT skærm har du købt og hvor?

Det er en Hyundai ImageQuest L70A (http://www.imagequest.co.kr/pro_l70a.asp)
fra www.oneshop.dk som jeg nåede at købe da de kaldte den Misc Monitor til
3695,-. Nu kalder de den ved dens rigtige navn og den koster nu 4688,-

Er godt tilfreds med den, men vil gerne se hvad et DVI kabel kan gøre.

Mvh,
Rasmus