Per Madsen, Michael Holm & David Blangstru~
Fra : Morten Lind

Dato : 22-01-03 15:01

God eftermiddag, I tre.....

Jeg har et enkelt spørgsmål til Jer: Hvor dum har man lov at være i
denne gruppe?

I har alle tre kvajebajere til gode fra et fjols, der ikke tænker før
han skriver
Hej fra
Morten
--
Hverken enten eller, blot både og....(ML)
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst...(ML)

Fra : Martin Edlich

Dato : 22-01-03 15:07

On Wed, 22 Jan 2003 15:00:56 +0100, mortenlind@mac.com (Morten Lind)
wrote:

>Jeg har et enkelt spørgsmål til Jer: Hvor dum har man lov at være i
>denne gruppe?

Ubegrænset - det sker dog at man dummer sig så meget at man bliver
mindet om det i en evighed.

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 22-01-03 15:11

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> [...]
> denne gruppe?
>
> I har alle tre kvajebajere til gode fra et fjols, der ikke tænker før

På MacBrugers workshow......... ? Yeah !!!

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 22-01-03 15:53

Hej Jesper...

- Du er da vist ikke nævnt i Mortens 'liste'...)

mvh. Erik Richard

Fra : Morten Lind

Dato : 22-01-03 15:55

> På MacBrugers workshow......... ? Yeah !!!

Hedder du måske Per, Michael eller David, Jesper? Men det ka´da
være, der bliver én til overs........Vi ses i hvert fald
Hej
M.

Fra : Per Madsen

Dato : 22-01-03 17:04

> [...]

> denne gruppe?
>
> I har alle tre kvajebajere til gode fra et fjols, der ikke tænker før

Jamen der lyder da herligt! Så vil jeg gerne indløse ét stk. Carls
Special ved først givne lejlighed

...jeg går ud fra det drejer sig om ADSL-priser...eller det bare sådan i
al almindelighed du mener du skylder bajere )
--
Per Madsen
www.ecotox.dk

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 22-01-03 17:16

Per Madsen <permandREMOVE@cool.dk> wrote:

> [...]
>
> ..jeg går ud fra det drejer sig om ADSL-priser...eller det bare sådan i
> al almindelighed du mener du skylder bajere )

Du indfinder dig vel på MacBrugers workshop den 1. feb ??

Sidst gik der jo øl i den og det var ikke kedeligt 8-D

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Per Madsen

Dato : 22-01-03 23:19

> Du indfinder dig vel på MacBrugers workshop den 1. feb ??
>
> Sidst gik der jo øl i den og det var ikke kedeligt 8-D

Nope der er jeg i O'ense
Men hvis ellers kæresten og jeg finder en bolig i Kbh., så kommer jeg
over og belaster dig om et par måneder...

--
Per Madsen
www.ecotox.dk

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 22-01-03 23:49

Per Madsen <permandREMOVE@cool.dk> wrote:

> Nope der er jeg i O'ense
> Men hvis ellers kæresten og jeg finder en bolig i Kbh., så kommer jeg
> over og belaster dig om et par måneder...

Du kan sgu tage toget din sløve padde !! 8-D

Det kunne da være totalt i orden Mac hygge hygge hygge

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : David Blangstrup

Dato : 23-01-03 10:23

On Wed, 22 Jan 2003 23:48:33 +0100, 2900] Jesper Haaber Gylling wrote
(in message <1fp7oqz.1kxw921l91shmN%jesper@gylling.net>):

> Du kan sgu tage toget din sløve padde !! 8-D
>
> Det kunne da være totalt i orden Mac hygge hygge hygge

Jesper, din ftp virker altså ikke! 'Could not resolve...'

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark read my blog!

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 23-01-03 15:04

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> On Wed, 22 Jan 2003 23:48:33 +0100, 2900] Jesper Haaber Gylling wrote
> (in message <1fp7oqz.1kxw921l91shmN%jesper@gylling.net>):

> Jesper, din ftp virker altså ikke! 'Could not resolve...'

Du var da inde igår kl. 18.54

Den er sat til max 2 brugere som begrænsning.

Brug en ftp klient - det virker absolut bedst.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : David Blangstrup

Dato : 23-01-03 19:37

On Thu, 23 Jan 2003 15:03:57 +0100, 2900] Jesper Haaber Gylling wrote
(in message <1fp8v4t.tmf3o71rgi27iN%jesper@gylling.net>):

> Du var da inde igår kl. 18.54
>
> Den er sat til max 2 brugere som begrænsning.
>
> Brug en ftp klient - det virker absolut bedst.

Hvad regner du mig for? Newbie? Det gør jeg da også. Jeg har aldrig kunnet
komme ind på din ftp. Jeg prøver lige igen, nu du siger, jeg var inde... der
er måske ikke noget...
Could not resolve hostname 'ftp://80.197.181.14'
Det var med ftp klienten osXigen. Nu prøver jeg med Fetch --
"Error. There is no host by that name."
Aha - der var kommet en lille apostrof med til sidst, hvor den end kom fra.
Nu render hunden bare som en gal -- der er et eller andet der ikke virker her
.... the connection attempt timed out. Ah, du vil have et password - ftp, det
prøvede jeg da vist også i går, men hvad-- næh, hunden løber og løber--
Well...?

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 23-01-03 22:00

> [...]

> prøvede jeg da vist også i går, men hvad-- næh, hunden løber og løber--

Det lyder altså som om noget er helt galt. Jeg er lige kommet ind af
døren fra min far og dér skulle jeg netop bruge noget på min ftp. Fetch
3.0.3 i sving og vupti så kunne jeg hente det jeg stod og skulle bruge.

Han har en iMac 333 mhz med OS 9.2.2 på.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : David Blangstrup

Dato : 23-01-03 22:15

On Thu, 23 Jan 2003 22:00:03 +0100, 2900] Jesper Haaber Gylling wrote
(in message <1fp9ecr.g1gfrjxuympvN%jesper@gylling.net>):

<znip>
> [...]
> 3.0.3 i sving og vupti så kunne jeg hente det jeg stod og skulle bruge.
>
> Han har en iMac 333 mhz med OS 9.2.2 på.

Jamen, jeg kan hente fra alle andre ftp steder end dig?

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 23-01-03 22:19

> [...]

> <znip>

> Jamen, jeg kan hente fra alle andre ftp steder end dig?

Jeg skal ikke udelukke at noget ikke er sat korrekt op, men i følge min
log fil har jeg rigtig mange som henter hver dag. Også Mac brugere.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : David Blangstrup

Dato : 23-01-03 22:22

On Thu, 23 Jan 2003 22:18:46 +0100, 2900] Jesper Haaber Gylling wrote
(in message <1fp9f9l.lqcua01rwnmarN%jesper@gylling.net>):

> Jeg skal ikke udelukke at noget ikke er sat korrekt op, men i følge min
> log fil har jeg rigtig mange som henter hver dag. Også Mac brugere.

Jeg har lige været inde på Morten Linds ftp. Har du et navn i stedet for et
ip nummer?

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 23-01-03 22:56

> [...]

> (in message <1fp9f9l.lqcua01rwnmarN%jesper@gylling.net>):

> Jeg har lige været inde på Morten Linds ftp. Har du et navn i stedet for et

Nej, det har vi ikke bestilt.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Morten Lind

Dato : 22-01-03 17:30

> [...]

> ..jeg går ud fra det drejer sig om ADSL-priser...eller det bare sådan i
> al almindelighed du mener du skylder bajere )

Tjah.....jeg må jo hellere krybe til korset
Børnenes mor kom hjem fra arbejde i aftes og jeg fortæller om vores
ADSL-snak. Fortæller om Michaels priser fra TDC´s hjemmeside og din pris
m.m.

Så ser hun underligt på mig og siger:"Det giver vi da også..."

Så tjek lige den kæmpegünther, der voksede ud af næsen på mig....

Piiiiiiiiiinligt, i dén grad!! Så ja, ingen "speciel price for you, my
dear" Glem det hele, Per...Jeg betaler nøjagtig dét beløb, Michael
pastede igår.

(Men det lød meget godt, ikk´?...)

Carls Special it shall be

Hej fra
Morten, der stadig har røde kinder

Fra : Michael Holm

Dato : 22-01-03 17:54

> [...]

> Piiiiiiiiiinligt, i dén grad!! Så ja, ingen "speciel price for you, my
> dear" Glem det hele, Per...Jeg betaler nøjagtig dét beløb, Michael

LOL
jeg er også mest til Carl Special
Ved desvære ikke helt om jeg kan komme den 1/2 endnu

--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : David Blangstrup

Dato : 22-01-03 18:30

On Wed, 22 Jan 2003 17:30:03 +0100, Morten Lind wrote
(in message <1fp76ta.1ts59t81dgkdu4N%mortenlind@mac.com>):

> [...]
>
> Piiiiiiiiiinligt, i dén grad!! Så ja, ingen "speciel price for you, my
> dear" Glem det hele, Per...Jeg betaler nøjagtig dét beløb, Michael

Hvis det er noget at få røde kinder over, så er der flere her, der skulle
være de rene afpillede kranier!

Fra : Per Madsen

Dato : 22-01-03 23:19

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> Så ser hun underligt på mig og siger:"Det giver vi da også..."
>
> Så tjek lige den kæmpegünther, der voksede ud af næsen på mig....

He he he

> Piiiiiiiiiinligt, i dén grad!! Så ja, ingen "speciel price for you, my
> dear" Glem det hele, Per...Jeg betaler nøjagtig dét beløb, Michael
> [...]

Jeg tror såmænd jeg før har kvajet mig mere end det her,- og i samme
forum så det overlever du nok. Man lærer at fortrænge
--
Per Madsen
www.ecotox.dk

Fra : Morten Lind

Dato : 23-01-03 15:01

Per Madsen <permandREMOVE@cool.dk> wrote:

> He he he

> Jeg tror såmænd jeg før har kvajet mig mere end det her,- og i samme
> forum så det overlever du nok. Man lærer at fortrænge

I er s´gu´ skidesøde, allesammen......(Jeg ku´ næsten ikke falde i søvn
af skam)
M.

Fra : David Blangstrup

Dato : 23-01-03 19:39

On Thu, 23 Jan 2003 15:01:06 +0100, Morten Lind wrote
(in message <1fp8uzg.s88gah13vsovuN%mortenlind@mac.com>):
<snip snap>

> I er s´gu´ skidesøde, allesammen......(Jeg ku´ næsten ikke falde i søvn
> af skam)
> M.

For lige at overkomme rørelsen og ikke være så sød -- du sover ikke meget om
natten, hvad?

Fra : Morten Lind

Dato : 23-01-03 20:07

> [...]

> <snip snap>

> For lige at overkomme rørelsen og ikke være så sød -- du sover ikke meget om

Har, har, har, (avid)
Jeg regnede s´gu´ med, I havde overset den
M.
Kan iøvrigt heller ikke komme ind på Jespers server - der bliver meldt -
local error - men det er nok fordi han roder rundt med alt det netværk,
så er serveren stået af

Sig til ham, at han ka´ lægge sit materiale på min server - den virker,
hæ - hæ. Det gør min laserprinter til gengæld ikke, og så er det
spørgsmålet, hvad der er vigtigst?

Jeg véd det godt.

P.S. Jeg kan forresten godt lide dit layout, David. På D.B.dk, altså -
bruger du CMS?

Måske skulle Jesper åbne op for flere brugere, for jeg har kontakt, men
bliver ikke lukket ind. To brugere er også for lidt.

Hej så længe....

Fra : Morten Lind

Dato : 23-01-03 20:14

> [...]

> Måske skulle Jesper åbne op for flere brugere, for jeg har kontakt, men
> bliver ikke lukket ind. To brugere er også for lidt.

Øhhhh......Nu har jeg IGEN været i blækhuset uden at tænke mig
om....David, har du en aktiv firewall? Det havde jeg - så slog jeg den
fra, og nu er jeg inde hos Jesper.....Keine Hexerei - nur .......
M.

Fra : David Blangstrup

Dato : 23-01-03 20:26

On Thu, 23 Jan 2003 20:13:34 +0100, Morten Lind wrote
(in message <1fp99ep.11t1y2jjxw1idN%mortenlind@mac.com>):

> [...]
> om....David, har du en aktiv firewall? Det havde jeg - så slog jeg den
> fra, og nu er jeg inde hos Jesper.....Keine Hexerei - nur .......

Ach, du har da i det mindste tænkt dig om. Ja, jeg har en aktiv ildvæg. Den
skal selvfølgelig slås fra. Sorry, Jesper!

Fra : David Blangstrup

Dato : 23-01-03 20:32

On Thu, 23 Jan 2003 20:26:08 +0100, David Blangstrup wrote
(in message <0001HW.BA560060000631ACF0284600@news.cybercity.dk>):

> [...]
>

> Ach, du har da i det mindste tænkt dig om. Ja, jeg har en aktiv ildvæg. Den
> skal selvfølgelig slås fra. Sorry, Jesper!

Nej, der er forresten noget sludder. Når jeg kan komme ind anonymt gennem min
firewall, så skulle jeg da også kunne komme ind på Jespers ftp. Argh. Men jeg
prøvede da lige uden, som en bedre Molbo... ingen resultat. Fandens Til
Prøvelser...
Jonas, kan du ikke lige sende mig iCommune over iChat?

Fra : Morten Lind

Dato : 23-01-03 21:24

> [...]

> Prøvelser...
> Jonas, kan du ikke lige sende mig iCommune over iChat?

Det er altså ikke noget sludder, David......Næsten uanset hvilken server
jeg skal i kontakt med, kræver det, at jeg slår brandvæggen fra, men det
er nu også ligemeget....har du fået den iCommune af Jonas, eller skal du
ha´ den af mig?
M.

Fra : David Blangstrup

Dato : 23-01-03 21:34

On Thu, 23 Jan 2003 21:23:50 +0100, Morten Lind wrote
(in message <1fp9cnv.a758ip1efl5eyN%mortenlind@mac.com>):

> [...]
> jeg skal i kontakt med, kræver det, at jeg slår brandvæggen fra, men det
> er nu også ligemeget....har du fået den iCommune af Jonas, eller skal du

Jamen, du behøver ikke at slå firewall fra, du skal slå Use passive mode
transfers (PASV) til... det ville da være frygteligt, hvis man hver gang man
skulle hente med ftp skulle slå ildvæggen fra.

Ja, tak, du må meget gerne sende mig iKommunen mit aol navn er
davidbeatnik

Fra : Morten Lind

Dato : 23-01-03 21:33

> [...]

> Prøvelser...
> Jonas, kan du ikke lige sende mig iCommune over iChat?

Men David, hvis du ikke har smidt dit FTP-program ud, og ikke er blevet
træt af at prøve, så ligger iCommune også på ftp://mortenlind.dk

M.

Fra : David Blangstrup

Dato : 23-01-03 22:24

On Thu, 23 Jan 2003 21:32:31 +0100, Morten Lind wrote
(in message <1fp9d37.13bcr2ppsxmpsN%mortenlind@mac.com>):

<zniip>
> Men David, hvis du ikke har smidt dit FTP-program ud, og ikke er blevet
> træt af at prøve, så ligger iCommune også på ftp://mortenlind.dk
>
> M.

Morten, tak for iKommunen via iChat. Det er også lykkedes mig at komme ind på
din ftp server. Ved du, at din iKommune folder ikke indeholder en
iCommune.plugin??

Fra : Morten Lind

Dato : 23-01-03 22:32

> [...]

> Morten, tak for iKommunen via iChat. Det er også lykkedes mig at komme ind på
> din ftp server. Ved du, at din iKommune folder ikke indeholder en

AURGH, David.......det er s´gu´ da rigtigt.......den ligger jo i
iMelodier.......Vent lidt........så sender jeg den også
M.

Fra : Morten Lind

Dato : 23-01-03 22:35

> [...]

> Morten, tak for iKommunen via iChat. Det er også lykkedes mig at komme ind på
> din ftp server. Ved du, at din iKommune folder ikke indeholder en

David......den er der nu, vær så god.......
M.

Fra : David Blangstrup

Dato : 24-01-03 07:03

On Thu, 23 Jan 2003 22:35:07 +0100, Morten Lind wrote
(in message <1fp9g1l.wukgnu4n42s2N%mortenlind@mac.com>):

> mortenlind.dk

Tak, Morten. Og se ba-ba-ba-ba-ba Jesper, jeg kan downloade fra Mortens ftp
uden problemer. Hos dig kommer jeg ind, ser velkomstbeskeden, men mere sker
der ikke, mine ftp-klienter går i sløjfe.
Hvordan er det med iKommune eller iKollektiv - er det kun på en LAN, at man
kan udveksle filer, eller er det over nettet, og hvem, hvad, hvor, hvordan?

Fra : David Blangstrup

Dato : 24-01-03 08:02

On Fri, 24 Jan 2003 7:32:57 +0100, David Blangstrup wrote
(in message <0001HW.BA569CA900052995F0284600@news.cybercity.dk>):

> [...]
> kan udveksle filer, eller er det over nettet, og hvem, hvad, hvor, hvordan?

Nå, æhøm, jeg kan jo læse mig til det. Er der nogen, der udveksler? God
morgen, alle sammen!

Fra : Morten Lind

Dato : 24-01-03 09:03

> [...]

> (in message <0001HW.BA569CA900052995F0284600@news.cybercity.dk>):

> Nå, æhøm, jeg kan jo læse mig til det. Er der nogen, der udveksler? God

Jamen god morgen, David.......glæder mig, du fik det hele med. Jeg havde
glemt, at jeg allerede havde smidt plug-in´en ind i iMelodier, men har
du fundet ud af, hvordan man gør?

Jeg har nemlig ikke læst lå langt endnu

Hej fra
Morten

Fra : David Blangstrup

Dato : 24-01-03 09:09

On Fri, 24 Jan 2003 9:03:22 +0100, Morten Lind wrote
(in message <1fpa92b.n8ojuvxt7qgwN%mortenlind@mac.com>):

<zznnnnnip>

> Jamen god morgen, David.......glæder mig, du fik det hele med. Jeg havde
> glemt, at jeg allerede havde smidt plug-in´en ind i iMelodier, men har
> [...]

Ja, man klikker på det lille iCommune ikon i nederst i iTunes og slår file
sharing til. Så går man til System Preferences(Sharing) og slår web sharing
til (Apache ugh!). Så går man tilbage til iTunes/iCommune og skriver en aktiv
server ind, der serverer mp3'ere. Så kan man dele! Men med hvem...? Og
man må vist ikke... så det glemmer vi alt om.

Fra : Morten Lind

Dato : 24-01-03 10:18

> [...]

> server ind, der serverer mp3'ere. Så kan man dele! Men med hvem...? Og
> man må vist ikke... så det glemmer vi alt om.

Hæ, hæ......dét gør vi så - glemmer altså
M.

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 23-01-03 22:02

> [...]

> Ach, du har da i det mindste tænkt dig om. Ja, jeg har en aktiv ildvæg. Den
> skal selvfølgelig slås fra. Sorry, Jesper!

Giver du så også bajere ? 8-D

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : David Blangstrup

Dato : 23-01-03 20:25

On Thu, 23 Jan 2003 20:06:43 +0100, Morten Lind wrote
(in message <1fp98rp.1ndofff1uetvz3N%mortenlind@mac.com>):

> [...]
> spørgsmålet, hvad der er vigtigst?
>
> Jeg véd det godt.
>
> P.S. Jeg kan forresten godt lide dit layout, David. På D.B.dk, altså -

Tak! Hvad er CMS? Jeg bruger MT, eller MovableType, direkte ud af boksen,
næsten. Jeg har før haft en masse smart design, men dette her tiltaler mig.
Og så er jeg born blogger

> Måske skulle Jesper åbne op for flere brugere, for jeg har kontakt, men
> bliver ikke lukket ind. To brugere er også for lidt.

Der har altid været noget i vejen med Jespers ftp, jeg har prøvet før, mange
gange. (så, nu svarer han mig sikkert--

> Hej så længe....

C U

Fra : Morten Lind

Dato : 23-01-03 20:34

> [...]
> Og så er jeg born blogger

> Der har altid været noget i vejen med Jespers ftp, jeg har prøvet før, mange

ContentManagementSystem.......det lyder som om, det er noget af det
samme?
M.

Fra : Morten Lind

Dato : 23-01-03 20:11

> [...]

> <snip snap>

> For lige at overkomme rørelsen og ikke være så sød -- du sover ikke meget om

Øhhhh........nu har je

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 22-01-03 20:30

firstname@lastname.dk writes:
>Hvis det er noget at få røde kinder over, så er der flere her, der skulle
>være de rene afpillede kranier!
Sådan føles det sgu også ind i mellem

Frank Løkkegaard
Tlf. 75 51 43 11
Fax 75 51 47 11

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 23-01-03 10:29

mortenlind@mac.com (Morten Lind) writes:

> Jeg har et enkelt spørgsmål til Jer: Hvor dum har man lov at være i
> denne gruppe?

Hvad har de gjort? Har fixet køkken i 5 x 12 timer og ikke læst news.

-j

--
Janus Sandsgaard
http://janus.dk

Fra : Per Madsen

Dato : 23-01-03 13:56

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> wrote:

> Hvad har de gjort? Har fixet køkken i 5 x 12 timer og ikke læst news.
>
> -j

Vi har ikke gjort noget,- ihvertfald ikke noget nogen har opdaget.
Morten har bare prøvet at bilde sigselv og os ind, at han havde meget
meget billig bredbånd.
Se anden tråd.
--
Per Madsen