Barnevogne ???
Fra : Charlotte & Morten

Dato : 22-01-03 14:00

Jeg har engagn hørt, at man skulle kunne få en slags "Maling" til at
opfriske en kedelig barnevogn med, dermed mener jeg bleget af solen, er der
nogen af jer der kender til det, for i den hobbyforretning jeg henvendte mig
i, var der ingen der havde hørt om det.

Mvh Charlotte

Fra : Ann Petersen

Dato : 22-01-03 14:01

Hej Charlotte!

Prøv at se på http://www.dr.dk/leth/raad_sider/raad-
lister/indbo.shtm#i15 under "Barnevogne, favning". Der står noget
om, at maling m.v. skal købes hos nogle med bådudstyr !

--
Mange hilsner fra Ann
Kig forbi på: http://www.familien-petersen.dk

Fra : Ann Petersen

Dato : 22-01-03 14:18

Hov, Charlotte! Der røg vist noget af link'et ?!

Fra : Tomas O.

Dato : 22-01-03 21:39

"Charlotte & Morten" <valdemar@oncable.dk> wrote in

> [...]
> der nogen af jer der kender til det, for i den hobbyforretning jeg
> henvendte mig i, var der ingen der havde hørt om det.

Hvis barnevognen er lakeret kan man polere den op så den ikke er solbleget
længere.. henvend dig i en biludstyrsbutik og snak med dem. Midlet hedder
Slipol og jeg polerede en solbleget rød bil op der var støvet at se på til
den lignede en fin ny rødmalet postkasse.

Hilsen
Tomas