Region 2 i min bare R..!
Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 22-01-03 13:15

Nu har jeg lige købt Donnie Darko (fantastisk film) nede i Fredgaard,. og
kommer så hjem og ser den er i 2.0 stereo. Det var sgida mærkeligt tænker
jeg, og tjekker om refion 1 lider af det samme, men næh nej herlig DD5.1 på
den. Hvorfor faen nu det? har oplevet det med Titan A.E også. Hvad er
grunden til det gør det? Hey den er lavet i 5.1, lad os skære skidtet ned i
stereo, det kan folk så godt lide

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Jens Thomsen

Dato : 22-01-03 13:43

"Martin Sjøstrand" <martinsjoestrand@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> jeg, og tjekker om refion 1 lider af det samme, men næh nej herlig DD5.1

Jeg har også kigget på den: Stereolyd, intet ekstramateriale og det
grimmeste cover, jeg har set i lang, lang tid. Altsammen til en pris, der
ligger over, hvad man kan få den fine, amerikanske udgivelse til i udlandet.

Smalle film har det bare ikke godt i Danmark. Jf. f.eks. den tilsvarende,
skandinaviske udgave af Memento.

MVH
Jens

Fra : Jesper Winding

Dato : 22-01-03 14:11

Jeg havde sq også glædet mig til den kom - men efter at have set at den var
med stereo lyd, var jeg sq også den der måtte søge til udlandet...
--
Jesper

Fra : Per

Dato : 22-01-03 14:33

> [...]

> den. Hvorfor faen nu det? har oplevet det med Titan A.E også. Hvad er
> grunden til det gør det? Hey den er lavet i 5.1, lad os skære skidtet ned

Der findes omvendt også eksempler på hvor R2 er bedre med mere ekstra end
R1.

Fra : Morten DH

Dato : 23-01-03 19:07

"Per" <pzk@crayon.dk> skrev i en meddelelse
> Der findes omvendt også eksempler på hvor R2 er bedre med mere ekstra end
> R1.

Absolut, det er bare ikke særlig tit IMHO... og specielt på kvaliteten
halter de...

Fra : Martin Møller

Dato : 24-01-03 12:56

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse
> "Per" <pzk@crayon.dk> skrev i en meddelelse
>
> Absolut, det er bare ikke særlig tit IMHO... og specielt på kvaliteten
> halter de...

Derfor er det vel altid en god ide at tjekke varen før man køber den.
Martin

Fra : Sune Engsig

Dato : 24-01-03 23:21

"Martin Sjøstrand" <martinsjoestrand@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nu har jeg lige købt Donnie Darko (fantastisk film) nede i Fredgaard,. og
> kommer så hjem og ser den er i 2.0 stereo.

Hvad handler den egentlig om?

/Sune