Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Endnu et spørgsmål om digitalkameraer
Fra : Michael

Dato : 22-01-03 12:32

Jeg har i dag et Olympus C-860L som jeg tildels er rimeligt tilfreds
med, jeg har dog tre ting der generer mig:
- størrelsen på kameraet
- tiden det tager at ta et billede, havde det med til formel1 og der
var det rimeligt svært at fange en F1.
- intet optisk ZOOM

Jeg påtænker mig nu at købe et canon Digital IXUS V3 eller V2. Er der
forskel i hurtigheden på de to kameraer. For de er vel begge en del
hurtigere end mit gamle kamera.
Når jeg nu ikke har de store krav til kvaliteten af billedet er der så
nogen grund til at købe V3 frem for V2.
Er der evt. andre kameraer med samme størrelse som IXUS der kan
anbefales.

MVH/Michael

http://www.olympus.dk/digital/digikam_hall.htm
http://www.canon.dk/index1.htm