Nyt om kopi-katten:
Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 22-01-03 11:47

Kan I huske sagen om den klonede kat fra sidste år?
Her er lidt nyt:
http://www.cnn.com/2003/TECH/science/01/21/cloned.cat.ap/index.html

Hilsen Dorthe

Fra : Steffler

Dato : 22-01-03 12:38

"Dorthe Prip Lahrmann" <dplahrmann@hotmail.com> wrote in message
> Kan I huske sagen om den klonede kat fra sidste år?

Yepper

> Her er lidt nyt:
> http://www.cnn.com/2003/TECH/science/01/21/cloned.cat.ap/index.html

Herefter kan jeg så varmt anbefale at man tager og lejer The 6th Day med
Arnold Schwarzenegger !

Mvh

Steffen

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 22-01-03 20:29

Dorthe Prip Lahrmann <dplahrmann@hotmail.com> writes:

> Kan I huske sagen om den klonede kat fra sidste år?
> Her er lidt nyt:
> http://www.cnn.com/2003/TECH/science/01/21/cloned.cat.ap/index.html

Tak skal du have..
Udemærket at der kommer lidt lys på hvad man ikke kan forvente af
cloning, hvilket sikkert har skuffet en del -hvilket passer mig ganske
fint..*S*

Måske de så i stedet kunne bruge lidt tid på at lave en ungdomskur,
som jeg da gerne ville stille mig i kø efter...*S*

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Mette Rahm

Dato : 25-01-03 01:16

> Tak skal du have..
> Udemærket at der kommer lidt lys på hvad man ikke kan forvente af
> cloning, hvilket sikkert har skuffet en del -hvilket passer mig ganske
> fint..*S*

Hmmm - syntes nu det er ret interessant at resultatet faldt sådan ud Men
katten besidder jo de samme gener, så hvis det var til avl man ville bruge
katten ville den have de egenskaber man hele tiden har regnet med

Hele kloningproblematikken passer nok ikke så godt ind her, men personligt
syntes jeg det er dejligt så langt de er nået - tænk at kunne klone
menneskedele, som hjerter, nyrer etc. Tænk hvor mange menneskeliv det kunne
redde

- Mette