Fejl i hjemme side
Fra : slet 6RUMA

Dato : 22-01-03 09:29

Jeg har problemmer med min hjemme side på start siden hvis man kliger
to gange så er der fejl . Hvad skal jeg ænder
den heder www.teleexpert.dk

Hilsen Per

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 22-01-03 10:17

slet 6RUMA skrev:

> Jeg har problemmer med min hjemme side på start siden hvis man
> kliger to gange så er der fejl . Hvad skal jeg ænder
> den heder www.teleexpert.dk

Du linker til filen Start.html fra hovedsiden ("index.html").
Start.html findes ikke - derfor kommer der fejl.

At dømme fra de andre sider skal linket på husikonet blot gå til
index.html.

PS: Hvis du vil have et link til forsiden - uanset hvilket navn den
måtte have - kan du bruge <a href="/">Forside</a> - eller, hvis det
blot skal være til defaultsiden i en undermappe: <a
href="./">Startside</a>.
--
Jens Gyldenkærne Clausen