MS Windows
briani 27239
XP fryser i opstart
Fra : Tuborg

Dato : 22-01-03 08:52

Hej gruppe

Min computer fryser under opstart i XP

Når de 3 "prikker" fiser hen over skærmen fryser
den fast, og bliver stående.

Hvad er problemet, jeg har prøvet følgende:

Formatering samt ny inst.
opdatering

Selv om jeg efter opstart siger at den skal
starte med sidst kendte konfikeration fryser den

Hjælp

Tuborg

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 23-01-03 10:58

"Tuborg" <nej@nej.dk> wrote in message
> [...]
> opdatering
>
> Selv om jeg efter opstart siger at den skal
> starte med sidst kendte konfikeration fryser den

Det er HØJEST sandsynligvis IRQ konflikt...

Jeg har LIGE haft det samme problem indefor de sidste 24 timer, og det var
min SCSI-controller der var i konflikt med mit skærmkort..

Lige mit held at idag må skærmkort IKKE dele IRQ med noget andet, og for 5
år siden var det det bedste sted at have en IRQ-konflikt, hvis de ikek kunne
undgås.. *GG*